Nytt år Nytt jobb

Det är allt ibladn man får lite örongodis när det kommer hojåkare på sina motarder dit :tummenupp
Har inte vart inne hos dig än..ni öppnar ju så sent ju ;)
Får försöka smyga dit imån vid 11 tiden.

/Martin

Var inne idag i butiken runt 14.15 o kikade runt..vet ju dock inte vem jag letar efter =) spana in lite trevliga skinnställ och den gixxern som står där :P
Vem av dom var du Rasor? Den rakade?mörkhårige i kassan? han som meka med hojjen?

/Martin

Glömt att säga ju.. Fick ett samtal i veckan om att jag var kallad till en andra intervju på Yamaha Center:banana

På det första sa de att de skulle kalla de två vettigaste till en andra intervju, så då är det väl kanske 50% chans att man får jobbet.
Vilken grej, jag jobba i en mc-affär:)

På måndag gäller det..

Glömt att säga ju.. Fick ett samtal i veckan om att jag var kallad till en andra intervju på Yamaha Center:banana

På det första sa de att de skulle kalla de två vettigaste till en andra intervju, så då är det väl kanske 50% chans att man får jobbet.
Vilken grej, jag jobba i en mc-affär:)

På måndag gäller det..

lycka till!:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ja då får man ansluta sig till skaran som fått nytt jobb eller i mitt fall jobb:tungan

Någon som kan gissa?

rasorblades rösträtt är fråntagen honnom!:tummenupp

Även den andra intervjun kändes bra. Men jag måste vänta på beslut i några dagar nu.. Attans.
Nåja, tids nog får jag väl svar. Blir mäkta förvånad om de skulle tacka nej till en kille med mitt självförtroende och utstrålning:tummenupp

Bara man inte får äta upp sina egna ord snart:D :näsblod

Även den andra intervjun kändes bra. Men jag måste vänta på beslut i några dagar nu.. Attans.
Nåja, tids nog får jag väl svar. Blir mäkta förvånad om de skulle tacka nej till en kille med mitt självförtroende och utstrålning:tummenupp

Bara man inte får äta upp sina egna ord snart:D :näsblod

Ja, vi får väl hoppas att det går bra för dig Rash!
:)

Haha. nu händer det fan grejer. nu fick man sitt andra erbjudande om jobb idag. hur skall man nu välja?:confused:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8