Nytt år Nytt jobb

Det är allt ibladn man får lite örongodis när det kommer hojåkare på sina motarder dit :tummenupp
Har inte vart inne hos dig än..ni öppnar ju så sent ju ;)
Får försöka smyga dit imån vid 11 tiden.

/Martin

Var inne idag i butiken runt 14.15 o kikade runt..vet ju dock inte vem jag letar efter =) spana in lite trevliga skinnställ och den gixxern som står där :P
Vem av dom var du Rasor? Den rakade?mörkhårige i kassan? han som meka med hojjen?

/Martin

Glömt att säga ju.. Fick ett samtal i veckan om att jag var kallad till en andra intervju på Yamaha Center:banana

På det första sa de att de skulle kalla de två vettigaste till en andra intervju, så då är det väl kanske 50% chans att man får jobbet.
Vilken grej, jag jobba i en mc-affär:)

På måndag gäller det..

Glömt att säga ju.. Fick ett samtal i veckan om att jag var kallad till en andra intervju på Yamaha Center:banana

På det första sa de att de skulle kalla de två vettigaste till en andra intervju, så då är det väl kanske 50% chans att man får jobbet.
Vilken grej, jag jobba i en mc-affär:)

På måndag gäller det..

lycka till!:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ja då får man ansluta sig till skaran som fått nytt jobb eller i mitt fall jobb:tungan

Någon som kan gissa?

rasorblades rösträtt är fråntagen honnom!:tummenupp

Även den andra intervjun kändes bra. Men jag måste vänta på beslut i några dagar nu.. Attans.
Nåja, tids nog får jag väl svar. Blir mäkta förvånad om de skulle tacka nej till en kille med mitt självförtroende och utstrålning:tummenupp

Bara man inte får äta upp sina egna ord snart:D :näsblod

Även den andra intervjun kändes bra. Men jag måste vänta på beslut i några dagar nu.. Attans.
Nåja, tids nog får jag väl svar. Blir mäkta förvånad om de skulle tacka nej till en kille med mitt självförtroende och utstrålning:tummenupp

Bara man inte får äta upp sina egna ord snart:D :näsblod

Ja, vi får väl hoppas att det går bra för dig Rash!
:)

Haha. nu händer det fan grejer. nu fick man sitt andra erbjudande om jobb idag. hur skall man nu välja?:confused:

Nyheter
Wunderlich-skydd för BMW F 450 GS

Wunderlich lanserar tre sky...

Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano