Nytt år ny frilla?

Rash är snygg med kort/rakat hår, så är det bara :fakta
Han kommer se knepig ut med lurv på skallen och då tappa den charm han har som pusstroll nu

När Rash senast hade långt hår (när han var 10-11år) var han ihop med klassens två vackraste flickor;):yoparty

Fast det är ju frågan. Ska man bli ännu mer oemotståndlig än vad man är idag, kanske det blir för jobbigt? Jag kan ju liksom inte sjukskriva mig för att titta på min spegelbild hela dagarna:näsblod

2703374 När Rash senast hade långt hår (när han var 10-11år) var han ihop med klassens två vackraste flickor;):yoparty

Fast det är ju frågan. Ska man bli ännu mer oemotståndlig än vad man är idag, kanske det blir för jobbigt? Jag kan ju liksom inte sjukskriva mig för att titta på min spegelbild hela dagarna:näsblod
vadå, behöver du pengar också.... va ska du ha flickorna till... dom får ju givetvis betala för att få ta på dig då när du blivit så mycket snyggare ;)

2703571 Sant.

Men samtidigt är långt hår mer gay och det vore nog mer min stil;););)
Lyssna på killen nu, dessutom får du betalt om du klipper dig hos mig, inte för att jag på något sätt är dålig då jag var mästerbarberaren i kängorna nere på balkan, utan mer för att du faktiskt ska komma till mig och inte till andra klåpare som härjar friskt.

2703823 Lyssna på killen nu, dessutom får du betalt om du klipper dig hos mig, inte för att jag på något sätt är dålig då jag var mästerbarberaren i kängorna nere på balkan, utan mer för att du faktiskt ska komma till mig och inte till andra klåpare som härjar friskt.
Ja för fixa en snygg snagg är ju svårt :3feak

Annat är det med blommor som hittills blivit lovordad som både bra och billig :mattias

To trim or not to trim....

... that is the question ?

Tarmac du är alltid välkommen till Lycke för en rejäl omgång med valfri trimmer :D

Bifogat

• big-trimmer.jpg
    big-trimmer.jpg
    7 KB · Visningar: 34
  • Muster%20Perfecta%20Trimmer%20w%20access.jpg
    Muster%20Perfecta%20Trimmer%20w%20access.jpg
    8.8 KB · Visningar: 26
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...