Mission Impossible 2 vore väl juste under hjälmen,

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DÖD åt bosse2701045Ja när ska du komma hem till mig så jag kan klippa dig gullet?
Jag har hittat den perfekta Rash-frillan här: http://www.mil.se/int/photo.php?id=126651&nid=35287
Jag vet att du tycker om den![]()
Rash är snygg med kort/rakat hår, så är det bara2702384DÖD åt bosse![]()
![]()
Eller så kommer han få den frissan du pekade ut idag och önskade att du hade2702404Rash är snygg med kort/rakat hår, så är det bara
Han kommer se knepig ut med lurv på skallen och då tappa den charm han har som pusstroll nu
Rash är snygg med kort/rakat hår, så är det bara
Han kommer se knepig ut med lurv på skallen och då tappa den charm han har som pusstroll nu
vadå, behöver du pengar också.... va ska du ha flickorna till... dom får ju givetvis betala för att få ta på dig då när du blivit så mycket snyggare2703374När Rash senast hade långt hår (när han var 10-11år) var han ihop med klassens två vackraste flickor![]()
Fast det är ju frågan. Ska man bli ännu mer oemotståndlig än vad man är idag, kanske det blir för jobbigt? Jag kan ju liksom inte sjukskriva mig för att titta på min spegelbild hela dagarna![]()
Snaggat. Det är smidigt och manligt.
Lyssna på killen nu, dessutom får du betalt om du klipper dig hos mig, inte för att jag på något sätt är dålig då jag var mästerbarberaren i kängorna nere på balkan, utan mer för att du faktiskt ska komma till mig och inte till andra klåpare som härjar friskt.2703571Sant.
Men samtidigt är långt hår mer gay och det vore nog mer min stil![]()
Ja för fixa en snygg snagg är ju svårt :3feak2703823Lyssna på killen nu, dessutom får du betalt om du klipper dig hos mig, inte för att jag på något sätt är dålig då jag var mästerbarberaren i kängorna nere på balkan, utan mer för att du faktiskt ska komma till mig och inte till andra klåpare som härjar friskt.
Bittra kvinna2704725Ja för fixa en snygg snagg är ju svårt :3feak
Annat är det med blommor som hittills blivit lovordad som både bra och billig![]()
Jag ämnar högglanspolera skalpen efter avslutad frisering om så önskas![]()
Vill du att jag ska frisera dig med nyglansad påle så är det fullt möjligt, jag är inte blyg2706341Ska du högglanspolera ditt ollon?
Vill du att jag ska frisera dig med nyglansad påle så är det fullt möjligt, jag är inte blyg![]()
Gahey? Vi kan se över bägges frisyr, det kanske är bäst2706369Vänta nu, har du gått över från Rashs till Lill-Rashs frisyr nu? Gay![]()
Ja vill du hällre att bosse gör det så varsågod2706389Gahey? Vi kan se över bägges frisyr, det kanske är bäst![]()
Annat är det med blommor som hittills blivit lovordad som både bra och billig![]()
Mycket bra2721445WORD!
Alldeles nyklippt![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup