Nyteknik skrev:Precis. Så jag vill veta vilka exakta tider detta utförs. Var står det?
Det brukar öppna kvällen innan kvalet, sedan fortsätta vara personal i närheten eftersom det ska besiktas efter vurpor osv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Precis. Så jag vill veta vilka exakta tider detta utförs. Var står det?
oFFkeFF skrev:Det brukar öppna kvällen innan kvalet, sedan fortsätta vara personal i närheten eftersom det ska besiktas efter vurpor osv..
Nyteknik skrev:Jag fråga eftersom jag (om jag kan komma) räknar med att dyka upp strax före det första kvalet. Du tror att det ska vara möjligt att besiktiga då?
"Foerermoete am fyre sekundar. Taekk."oFFkeFF skrev:Japp, det brukar inte vara nåt större problem. Men du kan inte räkna med att det funkar 15 minuter före, för du kanske behöver leta reda på besiktningsfolket.
edit: Dessutom behöver du vara med på förarmötet!
oFFkeFF skrev:Japp, det brukar inte vara nåt större problem. Men du kan inte räkna med att det funkar 15 minuter före, för du kanske behöver leta reda på besiktningsfolket.
edit: Dessutom behöver du vara med på förarmötet!
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |