Nytekniks frågor om SO på Gelleråsen

Nyteknik skrev:
Precis. Så jag vill veta vilka exakta tider detta utförs. Var står det?

Det brukar öppna kvällen innan kvalet, sedan fortsätta vara personal i närheten eftersom det ska besiktas efter vurpor osv..

oFFkeFF skrev:
Det brukar öppna kvällen innan kvalet, sedan fortsätta vara personal i närheten eftersom det ska besiktas efter vurpor osv..

Jag fråga eftersom jag (om jag kan komma) räknar med att dyka upp strax före det första kvalet. Du tror att det ska vara möjligt att besiktiga då?

Nyteknik skrev:
Jag fråga eftersom jag (om jag kan komma) räknar med att dyka upp strax före det första kvalet. Du tror att det ska vara möjligt att besiktiga då?

Japp, det brukar inte vara nåt större problem. Men du kan inte räkna med att det funkar 15 minuter före, för du kanske behöver leta reda på besiktningsfolket.

edit: Dessutom behöver du vara med på förarmötet!

oFFkeFF skrev:
Japp, det brukar inte vara nåt större problem. Men du kan inte räkna med att det funkar 15 minuter före, för du kanske behöver leta reda på besiktningsfolket.

"Foerermoete am fyre sekundar. Taekk."

oFFkeFF skrev:

Det låter som jag bör vara där minst 1,5 timme innan kvalet börjar för att betala och besiktiga.

Mötet hölls på Sviestad med var man på sin plats genom att någon informerade lite kort i högtalarsystemet.

*/ ?>
Back