Nyteknik skrev:Precis. Så jag vill veta vilka exakta tider detta utförs. Var står det?
Det brukar öppna kvällen innan kvalet, sedan fortsätta vara personal i närheten eftersom det ska besiktas efter vurpor osv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Precis. Så jag vill veta vilka exakta tider detta utförs. Var står det?
oFFkeFF skrev:Det brukar öppna kvällen innan kvalet, sedan fortsätta vara personal i närheten eftersom det ska besiktas efter vurpor osv..
Nyteknik skrev:Jag fråga eftersom jag (om jag kan komma) räknar med att dyka upp strax före det första kvalet. Du tror att det ska vara möjligt att besiktiga då?
"Foerermoete am fyre sekundar. Taekk."oFFkeFF skrev:Japp, det brukar inte vara nåt större problem. Men du kan inte räkna med att det funkar 15 minuter före, för du kanske behöver leta reda på besiktningsfolket.
edit: Dessutom behöver du vara med på förarmötet!
oFFkeFF skrev:Japp, det brukar inte vara nåt större problem. Men du kan inte räkna med att det funkar 15 minuter före, för du kanske behöver leta reda på besiktningsfolket.
edit: Dessutom behöver du vara med på förarmötet!
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |