Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Näeä vet du vad. Vad baserar du det på?Jisses vad den här tråden kommer att gå åt skogen![]()
Precis!Något som verkligen måste förbättras är hur de nya behandlas, alla ställde vi dumma frågor i början, vi visste inte allt som finns att veta om motorcyklar (visst finns det exempel som vi klarar oss utan, behöver knappast nämna några namn)
Precis!
Jag tycker också det är ok att ställa dumma frågor men när "dom nya" är otrevliga och visar kass attityd när vi försöker hjälpa dom är det fan illa..
Frågan är om man kan göra något åt det?
Hahaha! Tack för det. hade helt missat den killen!du vet vem du ska skriva till om jag inte märker det själv![]()
dagens exempel var på väg ut ändå om han inte gått självmant.
Det är svårt att ge råd "när dom redan vet allt" Du är väll en av nykomlingarna?jag tycker det är tråkigt att de är så självgoa. De kan inte riktigt ge efter när de vet att dom har fel. Många nya försöker låta som dom kommer direkt från banan men har igentligen aldrig sutit på en hoj.Det är svårt att ge råd "när dom redan vet allt"
![]()
Du är väll en av nykomlingarna?
Nemen jag har fattat susningen här på sporthoj och tycker inte att jag har fått den typen av bemötandet förutom första månaden då det var ett jävla snack om att jag skulle byta lysrör på hojen kan säga att jag som en ny medlem (ny och ny, precis fått kortet i alla fall) har bara fått bra bemötande tycker jag. även om jag kan vara envis anser jag att jag fått bra tips och är väldigt tacksam då jag är väldigt ny på mc effekt och motorer. Var likadan mot alla andra som du själv vill bli bemött passar väl rätt bra?
Precis..Man måste förtjäna sin respekt här.
Så var det när jag var liten och det är nu jag/vi har changsen att ge igen.
Ne skämtåsido, jag kan erkänna att jag inte lagt så mycket energi på de nya.
Den här tråden kan bli en bra början.
ett tips är att lägga upp en avatar![]()

|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA