Nyköping

900

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Oxelösund
Hoj
CBR 900rr -94
Nu får man jju köra när man vill så om någon är sugen på att ut och åka så säg gärna till!
 

Ruuuben

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2012
Ort
Borås
Hoj
Honda Africa Twin XRV 750
Tjena!
När ni træffas och åker, hur många ær ni då? Vad är åldersgruppen? :)

Ær sjælv 20 och tog mc kortet i børjan av denna sommar. Tænkte se om man kanske ska haka på lite næsta sommar.
Befinner mig i norge pga studier nu, men næsta sommar ær jag nog i sverige lite mer :)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tjena tjena!
Vi är ett gäng som brukar åka lite tillsammans och antalet åkare brukar kunna variera från 2 upp till kanske 6-7 st.
Den yngsta som brukar åka är väl runt 22 kanske 23 och den äldsta är kanske närmare 40, ganska stor spridning med andra ord ;)
Det är bar att höra av sig om du är i Nyköping och vill ha sällskap på en sväng ;)
 

Ruuuben

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2012
Ort
Borås
Hoj
Honda Africa Twin XRV 750
Okej! Kanon ju! :) skønt med hyffsat stor spridning! :)
Vart brukar det bæra av då?
aahfan, det får bli næsta år. Nu ær jag bosatt i Norge iaf 5 månader :)
 

FoPpaa

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Trosa
Hoj
Yamaha YZF r1 -98
Tja!
Jag tog kortet i höstas men har ingen att åka med! När brukar man kunna börja åka igen? Jag hann bara åka i ca en vecka så jag längtar som fan!!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tja!
Jag tog kortet i höstas men har ingen att åka med! När brukar man kunna börja åka igen? Jag hann bara åka i ca en vecka så jag längtar som fan!!

Grattis till kortet!
Man brukar kanske kunna börja åka i april om det kliar riktigt mycket i fingrarna men annars är kanske maj mer realistiskt ;)
Kör snyggt!
 

Sukur

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2012
Ort
Nyköping
Hoj
2010 ZX10RR, 2010, BMW S1000RR, 2012 Honda CBR600FA
Tjena!
Grattis till kortet!
Jag tog mitt i maj, blev av med det i augusti, och fick tillbaks det i november så det blev inte så lång sässong för min del heller.
Jag börjar köra när det är plusgrader och torrt. Borde kunna köra igång i mars om vädret tillåter.

Jag är nyinflyttad i Nyköping, och känner inga andra med hoj. Vi styr upp några träff när snön e borta :D
 

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Trosa
Hoj
StreetTriple R -10
Kanske dags för en liten öl innan säsongen drar igång? Snacka lite skit, utbyta erfarenheter och planera framtida åk... Finns intresse???
 

Sukur

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2012
Ort
Nyköping
Hoj
2010 ZX10RR, 2010, BMW S1000RR, 2012 Honda CBR600FA
Burgare och öl i Nyköping! När kan du? Jag kan kvällar jämna veckor och ngn helg då och då.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag hänger gärna på ut och snackar lite mc innan det är vår och Bettan får komma ut igen :)
 

Sukur

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2012
Ort
Nyköping
Hoj
2010 ZX10RR, 2010, BMW S1000RR, 2012 Honda CBR600FA
Okej. Någon helg framöver blir bra, så kanske fler hakar på också.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Okej. Någon helg framöver blir bra, så kanske fler hakar på också.

Ska kolla med lite fler folk som bor i och runt Nyköping om dom inte ska hänga på oxå, vet inte hur aktiva dom är p SH den här tiden på året ;)
 

XTrem

Trevlig jävel
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Triumph Thruxton -09 Suzuki GS1000G -81
Nu är det dags att börja hänga på SH igen efter vinter idet.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Slakthuset MC ställer gärna upp med lokal om folk vill ha en vårträff. Vi har en ganska stor festlokal. Nu för tiden åker de flesta cross och enduro, men klubben är en sporthojsklubb från början. Vi är även några som kör motard så vi har lite anknytning till gatåkningen. Det är också ett säkert ställe om man vill få en livslektion av laidback från "Konsekvenserna av hojåkning".

Så vill ni styra upp en träff så är det bara att välja datumen så kör vi på klubben!
 

XTrem

Trevlig jävel
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Triumph Thruxton -09 Suzuki GS1000G -81
Snurrade lite kring slakthusområdet för att hitta er. Vart håller nu hus?
 

FoPpaa

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Trosa
Hoj
Yamaha YZF r1 -98
Slakthuset MC ställer gärna upp med lokal om folk vill ha en vårträff. Vi har en ganska stor festlokal. Nu för tiden åker de flesta cross och enduro, men klubben är en sporthojsklubb från början. Vi är även några som kör motard så vi har lite anknytning till gatåkningen. Det är också ett säkert ställe om man vill få en livslektion av laidback från "Konsekvenserna av hojåkning".

Så vill ni styra upp en träff så är det bara att välja datumen så kör vi på klubben!

De låter jävligt kul!
Är det någon som har åkt något än?
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top