Nyköping

Nu får man jju köra när man vill så om någon är sugen på att ut och åka så säg gärna till!

Tjena!
När ni træffas och åker, hur många ær ni då? Vad är åldersgruppen? :)

Ær sjælv 20 och tog mc kortet i børjan av denna sommar. Tænkte se om man kanske ska haka på lite næsta sommar.
Befinner mig i norge pga studier nu, men næsta sommar ær jag nog i sverige lite mer :)

Tjena tjena!
Vi är ett gäng som brukar åka lite tillsammans och antalet åkare brukar kunna variera från 2 upp till kanske 6-7 st.
Den yngsta som brukar åka är väl runt 22 kanske 23 och den äldsta är kanske närmare 40, ganska stor spridning med andra ord ;)
Det är bar att höra av sig om du är i Nyköping och vill ha sällskap på en sväng ;)

Okej! Kanon ju! :) skønt med hyffsat stor spridning! :)
Vart brukar det bæra av då?
aahfan, det får bli næsta år. Nu ær jag bosatt i Norge iaf 5 månader :)

Tja!
Jag tog kortet i höstas men har ingen att åka med! När brukar man kunna börja åka igen? Jag hann bara åka i ca en vecka så jag längtar som fan!!

Tja!
Jag tog kortet i höstas men har ingen att åka med! När brukar man kunna börja åka igen? Jag hann bara åka i ca en vecka så jag längtar som fan!!

Grattis till kortet!
Man brukar kanske kunna börja åka i april om det kliar riktigt mycket i fingrarna men annars är kanske maj mer realistiskt ;)
Kör snyggt!

Tjena!
Grattis till kortet!
Jag tog mitt i maj, blev av med det i augusti, och fick tillbaks det i november så det blev inte så lång sässong för min del heller.
Jag börjar köra när det är plusgrader och torrt. Borde kunna köra igång i mars om vädret tillåter.

Jag är nyinflyttad i Nyköping, och känner inga andra med hoj. Vi styr upp några träff när snön e borta :D

Kanske dags för en liten öl innan säsongen drar igång? Snacka lite skit, utbyta erfarenheter och planera framtida åk... Finns intresse???

Burgare och öl i Nyköping! När kan du? Jag kan kvällar jämna veckor och ngn helg då och då.

Jag hänger gärna på ut och snackar lite mc innan det är vår och Bettan får komma ut igen :)

Okej. Någon helg framöver blir bra, så kanske fler hakar på också.

Okej. Någon helg framöver blir bra, så kanske fler hakar på också.

Ska kolla med lite fler folk som bor i och runt Nyköping om dom inte ska hänga på oxå, vet inte hur aktiva dom är p SH den här tiden på året ;)

Nu är det dags att börja hänga på SH igen efter vinter idet.

Slakthuset MC ställer gärna upp med lokal om folk vill ha en vårträff. Vi har en ganska stor festlokal. Nu för tiden åker de flesta cross och enduro, men klubben är en sporthojsklubb från början. Vi är även några som kör motard så vi har lite anknytning till gatåkningen. Det är också ett säkert ställe om man vill få en livslektion av laidback från "Konsekvenserna av hojåkning".

Så vill ni styra upp en träff så är det bara att välja datumen så kör vi på klubben!

Snurrade lite kring slakthusområdet för att hitta er. Vart håller nu hus?

Slakthuset MC ställer gärna upp med lokal om folk vill ha en vårträff. Vi har en ganska stor festlokal. Nu för tiden åker de flesta cross och enduro, men klubben är en sporthojsklubb från början. Vi är även några som kör motard så vi har lite anknytning till gatåkningen. Det är också ett säkert ställe om man vill få en livslektion av laidback från "Konsekvenserna av hojåkning".

Så vill ni styra upp en träff så är det bara att välja datumen så kör vi på klubben!

De låter jävligt kul!
Är det någon som har åkt något än?

Back