Nyköping

blir det fint väder är jag med ikväll, just nu torkar stället från förmiddagsturen :tummenner

Joho man kan! ...men det är fan inte rätt!

Satans så klibbigt det är ute nu, var precis till affären. Det känndes som att skinnstället satt kvar på.

Ska vi satsa på en tur ikväll vid 18:00, vi kan väl mötas vid ST1 macken.

Jag kommer inte hinna till kl 1800, är i nypan nu, ska hem o byta om o så. Men have fun, o sakna inte mig allt för mycket ;)

Mellan runtuna o björnlunda typ. Mellan väster och öster malma för att vad ganska exakt. Men ja visst om ni vill, annars är det ok.

Vi åker från Nyköping nu var kan vi träffas? Runtuna?

Roligt att man blir ett gäng när man ska ut och åka tråkigt att vädret inte vill hålla i sig. Robin trevligt att träffa dig, polarens hoj får du låna fler gånger så du kan hänga på igen!

Bättre väder nästa gång då!

Ska vi höras här under morgondagen om hur det blir med knix-kursen?
Tror inte jag har nått annat för mig..

Det var kul så länge det varade. Jag tror de tillfällena som jag får låna cykeln blir väldigt sällsynta, lite motar det ju att låna ut sin raket. Jag tappade styränden på högersidan på cykeln dessutom, inte sjyst.

Kul att ses alla.

Jag hakar förmodligen också på till knix-kursen imorgon. Kanske bara kollar på, men jag är tacksam för alla mil jag kan åka tillsammans med folk - och att åka norr om Stockholm blir ju en bra bit :)

/T

Tack att ni ville komma och plocka upp mig :tummenupp Nice med en liten runda, men såklart synd med vädret from gnesta och hem. Menmen, inte mycket att göra.

vi tar en sväng snart igen! Tjejen har semester from onsdag så då blir det lättare att åka även dagtid för min del.

vi ses och hörs!

//Billy

Är det någon som tänk åka på knixkurs idag? Det lutar åt att jag hänger på i alla fall.

jag o per funtar på det, men vi ska upp tidigare, för jag har ärende i storstan, men då kanske vi syns där. =)

Back