Nyköping

Riktigt skön åkning idag och det blev ju några mil. Kanske gör om samma sak imorgon!?

Riktigt skön åkning idag och det blev ju några mil. Kanske gör om samma sak imorgon!?

urg, skönt?
Har varit hela helgen i tokholm och åkt, där var fartvinden som blås från en hårtork, väldigt OSKÖNT, får bli kvällsturer så länge vädret är så här...

Vart var ni och åkte nånstans? Något bra vägtips? :)

urg, skönt?
Har varit hela helgen i tokholm och åkt, där var fartvinden som blås från en hårtork, väldigt OSKÖNT, får bli kvällsturer så länge vädret är så här...

Hehe, ja. Var ute en minisväng igår. Blev till och med svettig när jag åkte. När jag väl stannade fick jag smärre värmepanik :gnissla Börjar förstå de som åker i bermudashorts och t-shirt lite mer nu :D

Kanonbra dag, bortsett från att man svettades som en gris även i höga farter. Men inte gjorde det så mycket :)

Ja, jag tycker vi gör om samma sak imorgon.

Samlas vid ST1-macken på Norrköpingsvägen igen runt 9(!?) för att dra några sköna mil och hitta nått bra matställe/fikaställe tycker jag.

Vilka är på? :)

Jag hade tänkt hänga med i morgon igen, men har lite skit att pyssla med så det blir endast en kortare tur för mig.

Men fan ha det så skoj, vi möts igen nån gång vid macken.. :krama

E det några som ska ut å Dra en Repa i Morn, med kanske en avslutning nere i Hamnen.
Ska ju tydligen va Roligt där på Onsdagar:)

E det några som ska ut å Dra en Repa i Morn, med kanske en avslutning nere i Hamnen.
Ska ju tydligen va Roligt där på Onsdagar:)

ahh låter väldigt lockande. Men jag får nog svårt att haka. Ska lirka lite med tjejen ikväll så får vi se ;) Fast jag kan iofs ändå tidigast 1700, gärna lite senare.

Återkommer ikväll.

ahh låter väldigt lockande. Men jag får nog svårt att haka. Ska lirka lite med tjejen ikväll så får vi se ;) Fast jag kan iofs ändå tidigast 1700, gärna lite senare.

Återkommer ikväll.

Man behöver ju inte göra det till ett Heldagsprojekt:tungan
Bara ut å dra en sväng:tummenupp
Å va sa du??
En Glass i Hamnen å kolla lite folk:fyllisar

Man kan ju alltid Trycka på en Hjälm på Kexet :D
Men Lirka på nu:D

Last edited:

Återkommer ikväll.

Med tanke på tempen dom senaste dagarna, är det väl bättre och börja i nyk vid 18:30, gå runt i hamnen och sen avsluta med en tur till hällen och en fika där? =)

Med tanke på tempen dom senaste dagarna, är det väl bättre och börja i nyk vid 18:30, gå runt i hamnen och sen avsluta med en tur till hällen och en fika där? =)

Låter som en :tummenupp idè! Jag är på, kan från klockan 18.00! :)
Ska vi mötas i hamnen eller någon annanstans?

Glömde ju.......Se nu till o hänga på alla som kan!

:hojsmilie

Last edited:
Attans, jag jobbar ju kväll på onsdag... annars skulle jag hakat på =)

Det får bli en annan gång för min del. Ha så skoj.

Skulle oxå gärna ha hakat på men jobbar dessvärre jag med.

Hakar jättegärna på om det funkar tidsmässigt för mig. Ska se om jag kan locka med tjejen också.

En glass i hamnen är ju aldrig fel. :Rockbanan

vet fortfarande inte om jag hakar, men kommer ha koll på tråden. Så dyker jag eventuellt också upp. vi får se. Men kom överens om vart ni ska ses nu bara :tummenupp

för övrigt så blir det ju ganska varmt att gå runt i mckläder när det är sån här tropisk värme?

Nu är jag tilbaka på banan igen efter en liten smärre insident så hojtatill när det är dax för samåkning.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back