Heli skrev:Intresse finns för tjejpassform.
Och Tack för annonsen på mail. Men jag vill inte ragga på brudar![]()
//Heli
Är oxå intresserad av en tröja mer "anpassad" för oss söta hoj-tjejer
//Å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heli skrev:Intresse finns för tjejpassform.
Och Tack för annonsen på mail. Men jag vill inte ragga på brudar![]()
//Heli
Lillan78 skrev:Är oxå intresserad av en tröja mer "anpassad" för oss söta hoj-tjejer
//Å
Täntke köpa en som present.
RoLLER skrev:Jag tänkte fråga samma sak som de 2 ovanstående.
Finns den inte med "damsnitt", sådär sjysst inskuret på sidorna, så att bysten verkligen framhävs riktigt ordentligt.Täntke köpa en som present.
@Swedie: Tänkte du på att massmailet även gick till de kvinnliga medlemmarna? Ang det här med att ragga brudar.![]()
Alicia skrev:Ska fixa en sån tröja till dig Roller så att du kan framhäva din fina figur![]()
Vi vet ju att det är du som ska den, passar in med blommor och sånt krafs du håller på med![]()
Alicia skrev:Jag följer med till tryckeriet i början av nästa vecka och ser till att de blir en tröja för oss tjejer också =)
RoLLER skrev:PERFEKT!
Se till att ta en riktigt tajt modell. Jag gillar när vårtorna syns. Som dom gör när ni fryser du vet. :kåt
Swedie skrev:Vem är Per Slagarp? Du har betalat, men inte lagt in en order. Vänligen lägg in en ordero och meddela mig. tack

Lillan78 skrev:Hojtar du till när/om det kommit nån tjej-modell?![]()
Väntar med spänning![]()
Runt slutet av den här månaden. Typ precis efter löning. Så slipper jag få en massa eftersläntare.Kraschpucken skrev:När är "sista" beställningsdagen om man vill få sin T-shirt levererad i mitten av november?
Alicia skrev:Bara så ni vet så är jag 180, men Swedie måste få känna sig längre, manligheten kan ju bli skadad![]()

Alicia skrev:Och ni flickor som vet om att ni har stora bröst, välj en större storlek då tröjorna kan bli för korta annars.
Nu blir det fett med banning här snart. Perversa jävel.RoLLER skrev:Du har Medium på dig på bilen förstår jag. Skulle man kunna få se ett exempel på hur Small skulle sitta på dig?

RoLLER skrev:Du har Medium på dig på bilden förstår jag. Skulle man kunna få se ett exempel på hur Small skulle sitta på dig?
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |