Nyhet: Beställ Sporthoj.com T-shirt här!

Jag tänkte fråga samma sak som de 2 ovanstående.

Finns den inte med "damsnitt", sådär sjysst inskuret på sidorna, så att bysten verkligen framhävs riktigt ordentligt. :tuttar Täntke köpa en som present.

@Swedie: Tänkte du på att massmailet även gick till de kvinnliga medlemmarna? Ang det här med att ragga brudar. :D

Ska fixa en sån tröja till dig Roller så att du kan framhäva din fina figur :hihi
Vi vet ju att det är du som ska den, passar in med blommor och sånt krafs du håller på med :7peta

Jag följer med till tryckeriet i början av nästa vecka och ser till att de blir en tröja för oss tjejer också =)

RoLLER skrev:
Jag tänkte fråga samma sak som de 2 ovanstående.

Finns den inte med "damsnitt", sådär sjysst inskuret på sidorna, så att bysten verkligen framhävs riktigt ordentligt. :tuttar Täntke köpa en som present.

@Swedie: Tänkte du på att massmailet även gick till de kvinnliga medlemmarna? Ang det här med att ragga brudar. :D

Alicia skrev:
Ska fixa en sån tröja till dig Roller så att du kan framhäva din fina figur :hihi
Vi vet ju att det är du som ska den, passar in med blommor och sånt krafs du håller på med :7peta

Hehe..., jag brukar sätta på mig XXXL just för att undvika att visa min figur! :tomten

Alicia skrev:
Jag följer med till tryckeriet i början av nästa vecka och ser till att de blir en tröja för oss tjejer också =)

PERFEKT!

Se till att ta en riktigt tajt modell. Jag gillar när vårtorna syns. Som dom gör när ni fryser du vet. :kåt

Vem är Per Slagarp? Du har betalat, men inte lagt in en order. Vänligen lägg in en ordero och meddela mig. tack

Kraschpucken skrev:
När är "sista" beställningsdagen om man vill få sin T-shirt levererad i mitten av november?
Runt slutet av den här månaden. Typ precis efter löning. Så slipper jag få en massa eftersläntare.

Här är t-shirten för tjejerna. Ska ändra beställningsformuläret nu så ni tjejer kan välja plagget. Vänta tills jag skrivit att ni kan beställa, eller när ni ser att det är uppe.

Priset på dessa är 20kr högre, då tjejplagg tydligen är dyrare även i inköp. tur man inte tjej, dyrt att klä sig :3freak

Medium på bild. Min tjej är 179cm.

tjejtshirt.jpg

Och ni flickor som vet om att ni har stora bröst, välj en större storlek då tröjorna kan bli för korta annars.
Storlekarna är S-XL.

Den här tröjan är ren bomull.
Ansåg att den andra med lycra skulle inte vara någon som skulle bli nöjd med, satt som ett ålskinn och visade allt för väl alla skavanker man har, dessutom var den för töjbar så jag tror att flickorna med större boobs skulle göra att trycket skulle spricka.

Så hoppas att ni blir nöjda.

Bara så ni vet så är jag 180, men Swedie måste få känna sig längre, manligheten kan ju bli skadad ;)

Alicia skrev:
Och ni flickor som vet om att ni har stora bröst, välj en större storlek då tröjorna kan bli för korta annars.

Du har Medium på dig på bilen förstår jag. Skulle man kunna få se ett exempel på hur Small skulle sitta på dig?

Men då skulle jag få visa magen och så trimmad är den inte än,
så det funkar inte :tungan

RoLLER skrev:
Du har Medium på dig på bilden förstår jag. Skulle man kunna få se ett exempel på hur Small skulle sitta på dig?

Jag måste får reda på VEM som betalat detta:
ÖVERFÖRING
540,00
VALUTAKOD: SKICKAT BELOPP:
SEK
540,00
BOKFÖRINGSDATUM: KONTOUTDRAGSNR:
2005-10-07
149
MEDDELANDE FRÅN AVSÄNDAREN:
0740198387

Hur ska/kan man beställa både en kill t-shirt och tjej t-shirt på samma order eller ska man skicka två separata?
//Heli

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...