Nyhet: Beställ Sporthoj.com T-shirt här!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Nytt! Hett!! Grymt! Maxat!! Sporthoj.com-tshirten är här! Högkvalitets-tshirt med Sporthoj.com-tryck på! Priset är 180 kr per tshirt och därtill kommer 20kr i frakt. Detta är en förbeställning, då första omgången faktiskt inte tryckts ännu, så det finns inget i lager. Men direkt efter denna förbeställning, med leverans i November så kommer det finnas ett antal i lager.

Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=88

MatteKholm skrev:
Exakt.
Dåså, ingen tshirt.
Enda jag kan säga är att det är riktigt fin kvalite. Det är inget tvång att köpa. Du kanske ändrar dig senare, eller inte. Inget måste att köpa en Sporthojstshirt.

Du får väl trycka en egen annars.

Sedan så vet jag inte ännu exakt kostnad att trycka, men vet efter att denna första omgång är klar. Och jag kanske sänker priset då. Beror ju som sagt på. Men just nu, räknade jag på en viss förtjänst. Men i med att jag valde en Tshirt som kostar nästan 100kr i bara inköp (för mig, inte tryckeriet) så är det inte allt för dyrt ändå.

Kan annars sänka nu, men tänkte liksom se till att jag har ett antal gratis tshirts till alla moderatorer, samt utlottning och handouts. Nånting tillbaka till alla iaf.

Last edited:
Swedie skrev:
Enda jag kan säga är att det är riktigt fin kvalite.

Har du ngn bild i hög upplösning? Gärna när den sitter på någon...

Bilderna på beställningssidan är ju sådär så att säga.. och det är väl inte ens exakt just den t-shirt-modellen som det gäller heller gissar jag. Bara en standard t-shirt-bild, huh? Eller har jag fel?

/Mr Kräsen :)

1 svart och 1 vit beställd och betald

Så fort det finns pengar så beställs det tre st lär gå åt i garaget och gymet i vinter

Swedie skrev:
Enda jag kan säga är att det är riktigt fin kvalite. Det är inget tvång att köpa. Du kanske ändrar dig senare, eller inte. Inget måste att köpa en Sporthojstshirt.

Du får väl trycka en egen annars.

Sedan så vet jag inte ännu exakt kostnad att trycka, men vet efter att denna första omgång är klar. Och jag kanske sänker priset då. Beror ju som sagt på. Men just nu, räknade jag på en viss förtjänst. Men i med att jag valde en Tshirt som kostar nästan 100kr i bara inköp (för mig, inte tryckeriet) så är det inte allt för dyrt ändå.

Kan annars sänka nu, men tänkte liksom se till att jag har ett antal gratis tshirts till alla moderatorer, samt utlottning och handouts. Nånting tillbaka till alla iaf.
Klart som F** att du ska se till att du "får" ett gäng.
Du ska inte jobba gratis!

Kommer att beställen en eller flera när jag vet va jag har för pengar kvar efter en reseplanering :tummenupp

Klart du ska tjäna en del, å det lär du väl göra med 19,653 medlemmar, om så bara 5 % köper en tshirt... :)

Hur gick det med tjej-tröjer? Skulle ni inte kolla upp ifall de hade några i lite bättre passform för oss?

jupp nu är 3 st beställda men ej betalda hehe ska göras så fort jag kommer hem :tummenupp

ooh va segt det är i skolan på en fredagmorgon

lilltryne skrev:
Hur gick det med tjej-tröjer? Skulle ni inte kolla upp ifall de hade några i lite bättre passform för oss?

Intresse finns för tjejpassform.

Och Tack för annonsen på mail. Men jag vill inte ragga på brudar :7peta
//Heli

haha, skrev fel i mailet. Skulle skriva "raggning av andra könet". Inte just tjejer. :)

Jag ska ta och ringa till tryckeriet idag och se vad som finns. Återkommer med svar sent i eftermiddag, för jag behöver troligen åka dit och titta, och ta kort.

Lam-Kaka skrev:
Swedie:

Finns det annat hoj tryck också typ en mille eller dylikt? :7peta
För kostsamt att ha olika tryck på varje. Kan försöka göra hojen "ospecifik", genom att kludda till den så den varken ser ut som en R1, cbr, gsxr eller mille.

Zee skrev:
Har du ngn bild i hög upplösning? Gärna när den sitter på någon...

Bilderna på beställningssidan är ju sådär så att säga.. och det är väl inte ens exakt just den t-shirt-modellen som det gäller heller gissar jag. Bara en standard t-shirt-bild, huh? Eller har jag fel?

/Mr Kräsen :)
Som jag skrev (på förstasidan) så finns det inga färdiga T-shirts ännu. Så fort det finns, så kommer jag agera modell och se till att bilderna är av högsta kvalite.

MatteKholm skrev:
Klart du ska tjäna en del, å det lär du väl göra med 19,653 medlemmar, om så bara 5 % köper en tshirt... :)
Skickade bara email till de som loggat in senaste veckan.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN