Nyckelknippan, vad består er nyckelknippa av?

Jag har bara startnyckel med en Dainese nyckelring i gummi och bakstycke i filter. Repar inte tanken.

Bifogat

• bild-5.jpg
    bild-5.jpg
    102.5 KB · Visningar: 75
Till min Honda har jag passande nog denna.

Bifogat

• DSC00532.JPG
    DSC00532.JPG
    122.5 KB · Visningar: 50
Tändningsnyckel, skivbromslåsnyckel och en snygg liten reklamlapp från Kensington med texten: "Lock it or loose it"

Plockade den från en Kensington-säljare på förra jobbet efter att förra hojen blev stulen.

Vet nån om man kan få tag i en sådan här doning utan att köpa nytt lås?:
Jag hade en till min förra hoj men lät den tyvärr följa med köpet! Det var grymt smidigt för att även frakta nyckeln till skivbromslåset..

attachment.php

Tändningsnyckel, låsnyckel samt garagebricka, allt fäst vid en ring från en granattändare, ni vet de där överdimensionerade "nyckelringarna" som blev över när man kastade handgranat i lumpen.

Last edited:
tändingsnyckel samt skivlåsnyckel. Men min styrkrona är redan helt nersliten efter 25 års brukande :P

Tändningsnyckel och någon sorts fläta (1 dm lång) som jag en gång i tiden gjort i syslöjden :hihi

En mycket praktisk ring som gör att det är lätt att snurra på alla nycklar så att jag kan tappa ALLA på samma gång;)

En mjuk reflex från Moderatkvinnorna fäst med en hårsnodd snodd från frugan. Inget politiskt ställningstagande i något av fallen.. (Moderatkvinnofaiblesse eller att stjäla från det täcka könet.)

En parksoffa, två halvblinda mullvadar, en och en halv skottkärra med vallöften, fyra kartonger med mormors tvångsvirkade knölsvanar i en mix av stålull och alpacka, en vandrande kakelgam, stågök och sist men minst en tändningsnyckel gjord av marsipan.

Fånig tråd :D

(En läderlapp med en kawasaki tandningsnyckel har jag)

En parksoffa, två halvblinda mullvadar, en och en halv skottkärra med vallöften, fyra kartonger med mormors tvångsvirkade knölsvanar i en mix av stålull och alpacka, en vandrande kakelgam, stågök och sist men minst en tändningsnyckel gjord av marsipan.
Samma som mig då bortsett från att jag inte har en vandrande kakelgam utan en förvirrad basaltkråka. Var drive på Lidl.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT