Nyckelknippan, vad består er nyckelknippa av?

Mitt nyckelband står det Smirnoff Ice på :)

Hojnyckel, skivbromslåsnyckel samt en nyckelring med texten "Det är bra för mig att bliva tuktad".

:tungan

förut hade ja en stor tung plåtbit som ja fick med när jag köpte nån fox pryl, den skramla och levde fan när man kom upp i hastighet (det var nog av den dom första stunttankarna uppkom) fick sluta med den då den nötte hål i styrkronan nu e de bara nyckeln och ett tyg armband och inga fula styrkroner mer! :)

Antar att alla ni som skriver har nyckeln i hålet vid styrkronan när ni kör?

På min modell (Ktm 660) behöver man inga nycklar. Jo, till styrlås och låset till bromsskivan.
Jag har därför nyckeln i fickan när jag kör och då är den minimalt pimpad.
Enbart nycklar till garage, styrlås samt två olika bromsskivelås.

3 nycklar, skivbromslåset å sen 2 till hojen eftersom ena nyckeln går tilltanklocket å den andra till tändningen

Fordonsnycklarna är bara fordonsnycklar, onödigt krafs väger.. På hemknippan har jag två magnetnycklar, två lägenhetsnycklar, en nyckel till en värdebox och en nollnolla, hade en kapsylöppnare innan men nollnollan funkar till sånt å..

bara nyckeln!! allt annat är för nybörjare. Repar både styrkrona och tank och då ser det ut som fan efter det. :gnissla

Startnyckel, skivbromslåsnyckel och en plastbricka med Polisloggan.
Det ska skramla när man kör!

Har en sån bra placering av tändningslåset så det skramlar inte och nöter så jävligt :tummenupp

Sitter i sidokåpan fram och har en svart plastgrej runt själva låset så :) För övrigt har jag styrlånyckeln, skrivlåsnyckeln och tändnyckeln i en sån "glöm inte skilvåset"-moj som är knallgrön :) Den håller också nycklarna så repas lik förbannat inget av den :fakta

Min "knippa" består av hojnyckeln, skivlåsnyckeln och en svart fräsig gummigrej som det står Yamaha på i rött.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT