Hagbard skrev:Nybörjare & singelåkare! Det stämmer ju med mig, vi ses i vår![]()
Verkar bli en bra vår det här.. i år ska jag fanimej inte nöja mig med att bara åka hoj till å från jobbet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hagbard skrev:Nybörjare & singelåkare! Det stämmer ju med mig, vi ses i vår![]()
watson skrev:Det värsta var ju att vi nästan inte höll på att hitta hem!!Absolut första gången jag körde på "fel" sida om Jordbro, men nu kan man vägarna utantill!!
![]()
Alla är ju nybörjare nån gång.....
/FW
Det var kolsvart. Jag såg lysen och trodde det var dom... Det var det inte.MrGooFy skrev:Det är ju kul att köra vilse med bågen, det är då man hittar nya roliga vägar.![]()
MrGooFy skrev:Det är ju kul att köra vilse med bågen, det är då man hittar nya roliga vägar.![]()
streetfighter1 skrev:Första bakhjulet byttes först efter ca 800 mil på den hojen och då var det inte ens riktigt slut.
Vältränad!?! Allt är relativt!Men om du köpte den i Upplands Väsby och hade en Pegga 205 Cab så känn dig träffad.
210? Måste varit nedför...

korvgubbe skrev:*lyssnar* tyckte jag hörde nått? ..måste hört fel...

Hurtig skrev:var det inte du som hade åkt fast för fortkörning??![]()
![]()
![]()

korvgubbe skrev:Tror jag får göra BB, D-one å Anneli sällskap till att börja med.. Eller förhoppninsgvis är det fler med men de kan ju vänta på oss fyra då..

Bikerbitch skrev:Ja, framförallt ska du ge fasiken i att sitta på en bönpall tjejen.
Du har en kalasfin hoj. Ut o tuta !![]()
anja skrev:näasså. anneli kör med mig!![]()
Plåtniklas skrev:Vi får väl helt enkelt se till att ordna en, eller förhoppningsvis flera om den blir trevlig och lyckad, lugna turer utan hets och 'tokgasande'.![]()
korvgubbe skrev:En oerhört bra idé! Men visst får alla hänga på men så ska de inte gnälla om de fått fika ensamma i väntan på oss övriga!
Plåtniklas skrev:Fixar du bort snön, och kylan, så fixar jag turen.![]()
Anneli skrev:Jag älskar att åka med. De man åker med e ju inte lika fega som mig liksom..![]()
Sen appropå min hoj, så e den både bulig på tanken o har jäkligt repiga kåpor(tyvärr) de enda som kommer vara kalasfint på den e framskärmen som e lämnad på lack..(..och förarn förstås..
![]()
)
Bikerbitch skrev:Äh! Du är väl inte feg? Kör man inte själv lär man sig ju aldrig.
Har du slängt Gixxern i backen eller varför ser den så hemsk ut?

|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |