renkött
Gudomlig sporthojare
Jag har kollat nybörjartrådarna men folk verkar inte fråga efter "gamla" hojar där.
Jag är 27 och tänkte göra slag i saken och ta A kort och skaffa MC
Inte några behov av något extremt utan vill ha en lämplig nybörjar hoj. En 125 kubikare känns lite fjortis dock
. Började titta lite på blocket.
Hittat Honda CB 350 S, Yamaha SRX600 & XJ 600
Billig och ser lätt ut. Kan det vara nåt lämpligt?
Ser väldigt omodernt ut men det kan jag leva med om det är lämpliga hojar.
Sen hittade jag Kawasaki GPX 600R och Honda CBR 1000F som känns betydligt hetare. Jag blir fundersam om det är för "vassa" för någon som inte ens kört moppe
Ute efter en hoj som är max 91:a då jag inte vill bli ruinerad i försäkringskostnader. 20år+ gamla hojar går ju att försäkra för under 1700. Eventuellt 92:a och så väntar jag ett år med att köpa hoj.
Så, ös ur er. Eller ska jag tänka om?
Jag är 27 och tänkte göra slag i saken och ta A kort och skaffa MC

Inte några behov av något extremt utan vill ha en lämplig nybörjar hoj. En 125 kubikare känns lite fjortis dock

Hittat Honda CB 350 S, Yamaha SRX600 & XJ 600
Billig och ser lätt ut. Kan det vara nåt lämpligt?
Ser väldigt omodernt ut men det kan jag leva med om det är lämpliga hojar.
Sen hittade jag Kawasaki GPX 600R och Honda CBR 1000F som känns betydligt hetare. Jag blir fundersam om det är för "vassa" för någon som inte ens kört moppe

Ute efter en hoj som är max 91:a då jag inte vill bli ruinerad i försäkringskostnader. 20år+ gamla hojar går ju att försäkra för under 1700. Eventuellt 92:a och så väntar jag ett år med att köpa hoj.
Så, ös ur er. Eller ska jag tänka om?