Jezze_
Sporthojsnörd
Antagligen brudar eller öl![]()
eller både och

om man ska tillföra denna tråd något så kan jag väl säga att de funkar utan abs

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen brudar eller öl![]()
eller både och
om man ska tillföra denna tråd något så kan jag väl säga att de funkar utan abs![]()
det är ju typ vad nästan alla andra har sagt också.om man ska tillföra denna tråd något så kan jag väl säga att de funkar utan abs![]()
Tror det är lika bra att koppla ur abs om man ska leka.
Jag råkade visserligen lyfta bakhjulet en decimeter under bromsprovet på min uppkörning (med en kawa er6-abs) men några riktiga stoppies tror jag blir jobbigt![]()
Se därsjälv "råkade" jag få framhjulslyft(läs wheelie) när jag drog på ut på 73'an på treans växel. framhjulet vobbla som fan och det blev "nästan" bromspår i kallingarna. var nästan helt säker på att jag sket på mig tills jag kom hem o såg att allt var som det skulle
![]()
nu kommer säkert många av er skriva att man behöver inte ditten o datten för att slanga eller göra stoppies. men jag tänkte iaf skaffa en motard så jag kan öva o leka med (230 pannor z1000 känns lite tungt att öva med). så vad har ni för tips att komma med? har fastnat lite för en ktm 530. kanske finns andra jag missat. och det får GÄRNA vara gammalt scheizze då den kommer att brukas o våldas....
uppenbarligen så går detmed min hoj såg jag nuhttp://www.youtube.com/watch?v=533RYLG6DcI
sa ju det hihi
Men jag ger mig Inte .... Klart det bör gå ... MED abs![]()
sa ju det hihi
Men jag ger mig Inte .... Klart det bör gå ... MED abs![]()
. Och som sagt jag lär inte öva på zätan
Letar motard i rätt prisklass/märke mm
Tror du han på filmen har ABS? Menar du allvar?![]()
Så din fråga var rent hypotetisk? Du tänker bara nypa åt när du köpt en hoj till? Fan vad tråkigt, så svaren betyder alltså ingenting med andra ord?
Jag känner mig lurad, jag ska ta en lång het dusch och skrubba mig
Hypotetisk var den inte då jag kommer pröva med zätan med, men inte till en början.
Det är många som ska öva på sånt i vår i vårt lilla fikakollektiv i vår så det är väl bara haka på...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |