Nya ZX-10R (spypics)

Hmm, vad är det som han har fastspänt på bakcutsen? En sten? Det ser nästan ut så i varje fall :)

Inte lika radikal som jag trodde att den skulle bli.

072303top.jpg

072303side1.jpg

072303side2.jpg

072303bottom.jpg

det där med vågiga skivor är ju inne har jag förstått, är väl en utseendesak.
Den såg ju ut lite som en R1 i fronten, men man vet ju inte, det kan vara maskering med.
Hörde att de tänkte använda sig att ett avancerat system med stenar som viktmagasin på cutsen, stenar på 5-10-15-20kg medföljer, senare kan man även köpa förgyllda smilbandsexpanders.

ser ju faktiskt inte helt fel ut, inte lika grodlik som zx6:an

Ja vad ska man säga, säkerligen en grym prestandamaskin men tråkigt och intetsägande designmässigt (ingen utstrålning tycker jag). Då är 6´an kaxigare. Props till Kawa iallafall för att de inte hakat på seatpipesmodet som är nu....

Baksvingen ser klen ut, de får kolla in en SP-1:a för att se hur de ska se ut. Antingen det eller så får de bygga en snygg som på Mille:n.

Den sticker väl inte ut speciellt mycket men jag tycker den ser helt ok ut... Om jag ska köpa mig en ny så är detta ett het alternativ, om det inte vore för de dyra försäkringarna...

Tycker den va fin, man får tänka sig den med en roligare kulör och fixad tail... Framblinkarna är ruggigt snyggt infällda, fast oranga gas är ingen höjdare :zpy

Silwer skrev:
det där med vågiga skivor är ju inne har jag förstått, är väl en utseendesak.
Den såg ju ut lite som en R1 i fronten, men man vet ju inte, det kan vara maskering med.
Hörde att de tänkte använda sig att ett avancerat system med stenar som viktmagasin på cutsen, stenar på 5-10-15-20kg medföljer, senare kan man även köpa förgyllda smilbandsexpanders.

En del offroadare har vågiga skivor för att dom är självrensande från smuts och lera, men jag vet inte om det har någon funktion för en gat-hoj.
Kanske i mörkaste afrika eller nåt i den stilen :)

Är det fortfarande den där tandpetaren som sving? :(
Hoppas att dom har bytt bort den!! :tummenupp

Mjaa... Jag vet inte jag. Vill tycka om den! Ser aningen touringaktig ut som sagt. Men men... Faar vaenta till man ser den i faerdigt skick!

Jag tycker den var helsnygg, men det verkar bara vad jag. Och ja den är helsnygg om dom fixar till "stenen". snygg med blinkerserna inbyggda men det luktar lie touring. men helsnygg

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back