Zweed
Lost in Holland
Jag hade planer på att testa Yamas Fz1 N men de hade precis fått in den nya Z1000 och jag tyckte att den såg mycket snyggare ut..
Så jag hoppade över Fz1 N och testade den nya Z1000 istället.
hmm vad ska man säga?? EN SÅN SKA JAG HA !!!
Jag vet att många har klagat på vridet på låga varv på den gamla Z1000 och jag måste säga att med den nya har du härligt vrid på låga varv... Vibrationerna kände jag inte alls av, kan vara för att jag var i ett ständigt lyckorus under hela prokörningen..
Om jag ska klaga på något så var det faktiskt körställningen, jag tyckte att jag satt väldigt framåtlutad men det kan oxå var ovana.. Styret är ok men det är det fösta jag kommer att byta när jag komer en..
Frågan nu till er med ABS ? Är det värt att lägga 500 EUro extra på det???
Så jag hoppade över Fz1 N och testade den nya Z1000 istället.
hmm vad ska man säga?? EN SÅN SKA JAG HA !!!
Jag vet att många har klagat på vridet på låga varv på den gamla Z1000 och jag måste säga att med den nya har du härligt vrid på låga varv... Vibrationerna kände jag inte alls av, kan vara för att jag var i ett ständigt lyckorus under hela prokörningen..
Om jag ska klaga på något så var det faktiskt körställningen, jag tyckte att jag satt väldigt framåtlutad men det kan oxå var ovana.. Styret är ok men det är det fösta jag kommer att byta när jag komer en..
Frågan nu till er med ABS ? Är det värt att lägga 500 EUro extra på det???