Nya styrstopp, var köpa?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Det står en race-R6'a i min källare som ska återställas och besiktigas i vår men ena styrstoppet är av. Var hittar jag såna? Vet inte vad de heter på engelska och mina försök på ebay ger inga träffar.

Har sett excentriska justerbara såna på nån hoj och tänkte att det vore perfekt.

Tacksam för hjälp/länkar/hänvisningar

// K-man

Greven har gummivariant man klistrar på gaffelbenen. Jag har såna och dom funkar bra. Borde klara en besiktning utan problem.

Greven har gummivariant man klistrar på gaffelbenen. Jag har såna och dom funkar bra. Borde klara en besiktning utan problem.
Bra tips! Tack :tummenupp

Hur blir styrslaget med dem? Enda justeringen ser ut att vara att vinkla dem om det inte medföljer olika insatser. Vill ju inte ha raceutslag på en gathoj. Blir svårmanövrerat i garaget då :)

p_20070404201301.jpg

Bra tips! Tack :tummenupp

Hur blir styrslaget med dem? Enda justeringen ser ut att vara att vinkla dem om det inte medföljer olika insatser. Vill ju inte ha raceutslag på en gathoj. Blir svårmanövrerat i garaget då :)

p_20070404201301.jpg

Såga av dem, precis som på bilden, för att få lagom tjocklek/styrutslag. Lite grovt kanske, men det funkar!:)

*/ ?>
Back