Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Shysst liten blåtira jag gav mig själv när jag skulle svara i telefonen...

Nä jag var inte alls trött :rolleyes:

Bifogat

• aj.jpg
    aj.jpg
    62.6 KB · Visningar: 27
Aha, skuret slicks bak :ajjabajja
Nödlösning, bra mkt action med det däcket nu :tummenupp

Hur funkar grepptejpen på tanken? Stor skillnad eller? Jag har inga stora problem med fästet, men har svårt att svänga höger pga en olycka för ett par år sedan (klenare i vänster arm pga detta). Kanske får man mer förtroende om man sitter fast mer med hjälp av sådan där tejp (som för övrigt är ganska ugly) no offense, vad tror du?

Fungerar superb! Helt klart värt pengarna. Speciellt för dej kanske.. Ligg med vänster benet mot tanken utan att hålla i med höger arm så sitter du fast ändå.
Inbromsningar som du behöver knipa åt med benen runt tanken. Behövs typ inte med dessa..

Last edited:
Gomidda!

jag gjort nått liknande på förra jobbet...1" ringnyckel på samma ställe! Höll på att svimma efter smällen :huvet

ta ett varv med gladpack först :tummenupp
Midda :hej

Det var så där skönt... Var rejält svullet igår... Var lite svårt att föklara för kunden varför jag svor så mycket innan jag svarade :)

Gomidda!

jag gjort nått liknande på förra jobbet...1" ringnyckel på samma ställe! Höll på att svimma efter smällen :huvet

ta ett varv med gladpack först :tummenupp

Blir det inte för tajt då? Iaf för killarna.. händer ju ingenting då :rolleyes:
edit, möjligtvis om man tar väldigt liiiite gladpack :tungan

Last edited:
Nödlösning, bra mkt action med det däcket nu :tummenupp

Fungerar superb! Helt klart värt pengarna. Speciellt för dej kanske.. Ligg med vänster benet mot tanken utan att hålla i med höger arm så sitter du fast ändå.
Inbromsningar som du behöver knipa åt med benen runt tanken. Behövs typ inte med dessa..

Fii faan... Så bra alltså.

Jag får väl fundera på det över vintern. Tack till både dig och Paser som har svarat..

BTW, snygg blåtira Paser :D

Fyhelvete att köra i det här vädret. Halt och kallt och jävligt. Dessutom i jeans ? :(

3182738 Jag vet :( Men sjukt jobbigt att släpa omkring på utrustningen i skolan då det inte finns plats för allt i skåpet :(
Ja, folk fnissar gott när man tar av sig skinnstället vid skåpen i korridoren för att sedan klättra i jeansen :hihi men som tur va fick mina saker plats i skåpet :)

Nu har vi omklädningsrum som det så fint heter på frisörskolan :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...