Nya regler på tjejmecket

1. Cat
2. exiteme
3. Kami69
4. Gula faran
5.
6.

Det ser ut att bli vått hela dagen :gnissla

GSXR1100R skrev:
1. Cat
2. exiteme
3. Kami69
4. Gula faran
5.
6.

Det ser ut att bli vått hela dagen :gnissla

Vi mekar väl på min oxå. Skiter i om det regnar, bara Exiteme visar vägen dit... :banana

exiteme skrev:
Fel. Du har två mekobjekt. Du glömmer väl inte min helljuslampa..? För då blir jag :6surkart

:)

Good point att paaminna, kursledaren aer ju allt litta gammal o gloemsk :D

Ha saa kuligt ikvaell, jag hoppas kunna va med naesta gang :gnissla

Alla på listan kom...... vissa lite senare än andra, tydligen svårt för alla att komma samtidigt.

Det mekades bromsar och lite annat småfix, nästan alla lyssnade tålmodigt och svarade ja magistern.

Nominerad till kvällens mest otåliga elev va givetvis Exiteme som fick efter tre varningar munnen silvertejpad så att dom andra eleverna oxo fick utbyte av kursen.

Kursen avslutades dock med att Exiteme lydigt kröp på alla fyra utan att protestera.

Tack för en trevlig kväll.

/Mr Meck aka Mr Makkara

GSXR1100R skrev:
Alla på listan kom...... vissa lite senare än andra, tydligen svårt för alla att komma samtidigt.

Det mekades bromsar och lite annat småfix, nästan alla lyssnade tålmodigt och svarade ja magistern.

Nominerad till kvällens mest otåliga elev va givetvis Exiteme som fick efter tre varningar munnen silvertejpad så att dom andra eleverna oxo fick utbyte av kursen.

Kursen avslutades dock med att Exiteme lydigt kröp på alla fyra utan att protestera.

Tack för en trevlig kväll.

/Mr Meck aka Mr Makkara

APapap...Nu skarvar han allt lite. Silvertejpen användes inte alls. :mattias Dessutom hade han bara svart tejp med sig...
Men han talar sanning om att jag kröp på alla fyra. Bildbevis kommer väl senare... :rolleyes:

Tack för en trevlig kväll.....lärorik :tummenupp

Fast var tog paraply pojkarna vägen ?? :confused:

Bifogat

• exitme.jpg
    exitme.jpg
    48.5 KB · Visningar: 57
  • elever.jpg
    elever.jpg
    65.3 KB · Visningar: 62
  • pekpinne.jpg
    pekpinne.jpg
    40.8 KB · Visningar: 63
Gula faran skrev:
Tack för en trevlig kväll.....lärorik :tummenupp

Håller med; det var himla lärorikt! Jag undrar oxå var pojkarna på första parkett blev av.. :va Ser fram mot nästa träff.. :banana

Kami69 skrev:
Håller med; det var himla lärorikt! Jag undrar oxå var pojkarna på första parkett blev av.. :va Ser fram mot nästa träff.. :banana
Jag tror inte att dom vågade komma ut.

Tack alla för ni kom! :) Det var lärorikt (igen) och mycket kul :lol

Exiteme, ta med överdragsbyxorna nästa gång så slipper du förstöra ditt skinnställ när du kryper efter magistern :hihi

Tack Gulan för komplimangen, visst är han fin...men månsken??? :confused: :rofl

exiteme skrev:
APapap...Nu skarvar han allt lite. Silvertejpen användes inte alls. :mattias Dessutom hade han bara svart tejp med sig...
Men han talar sanning om att jag kröp på alla fyra. Bildbevis kommer väl senare... :rolleyes:
Nej men det va nära, du hade bara en varning kvar, du är den mest olydiga eleven som jag haft.

Nästa gång så kommer jag att ha en dumstrut redo om du inte sköter dig, glöm nu inte att köpa glödlampa, se till att få stödet svetsat.

/Mr Makkara

GSXR1100R skrev:
Sorry grabbar men det blir ingen publiklista, jag är ensam tupp bland dessa hönor.
Här är anledningen till att inga grabbar/paraplykillar kom.
Kami69 skrev:
Jag undrar oxå var pojkarna på första parkett blev av.. :va Ser fram mot nästa träff.. :banana
Gula faran skrev:
GSXR1100R skrev:
Jag tror inte att dom vågade komma ut.
Eftersom Gixxer sa att vi inte fick så kom vi inte. Besvikna. Jepp. Gnäll på er Guru så kommer jag som paraplykille nästa gång ..... säkert ett gäng till ...... :arsele

Mr K skrev:
Här är anledningen till att inga grabbar/paraplykillar kom.

Eftersom Gixxer sa att vi inte fick så kom vi inte. Besvikna. Jepp. Gnäll på er Guru så kommer jag som paraplykille nästa gång ..... säkert ett gäng till ...... :arsele
Ni bara skrämmer bort alla hönorna.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...