Nya regler på tjejmecket

Kan tillägga för kommande publikum, att när det blir lite varmare så kommer vi tjejer att mecka i bikini, insmorda med motorolja... (naturligtvis bara för att inte bränna oss i den heeeeta sommarsolen... :cool: )

Cat skrev:
Kan tillägga för kommande publikum, att när det blir lite varmare så kommer vi tjejer att mecka i bikini, insmorda med motorolja... (naturligtvis bara för att inte bränna oss i den heeeeta sommarsolen... :cool: )
Tur att man ordnat en sässongsplats och redan betalat. Farbror B .... Mr K kommer ..... Och även och tittar .... muhahahahahaha

Mr K skrev:
Tur att man ordnat en sässongsplats och redan betalat. Farbror B .... Mr K kommer ..... Och även och tittar .... muhahahahahaha

Ditt säsongskort gällde bara fram till mars, har du missat det. :rofl

Cat skrev:

Now we're talking. :tummenupp
Tvättar ni hojar också? Perfekt sätt att dryga ut däckbudgeten med... :D

Mr K skrev:

Du kommer väl ihåg det finstilta i ditt säsongskort?

"Gäller endast då man kan använda passets innehavares motorcykel som meck-objekt"

:arsele :arsele :arsele

:pannkyss

GSXR1100R skrev:
Ska vi filma tjejmecket och göra en Radical babes rulle :tungan
Självklart .... Vi behöver en egen "JoJo" i vårat "gäng".
För er som inte vet vem JoJo är så olla här ....

http://www.lasvegasextremes.com

0013lvx-g.jpg

Mr K skrev:
Självklart .... Vi behöver en egen "JoJo" i vårat "gäng".
För er som inte vet vem JoJo är så olla här ....
Isåfall får någon träna lite. Hon gör ju även så här...

jojo_lof_1000pix.jpg

Jag tycker tråden har flippat ut lite.... min fråga... Är även Micke i bikini och inoljad??? så kommer jag mer än gärna.

Grodögat skrev:
Jag tycker tråden har flippat ut lite.... min fråga... Är även Micke i bikini och inoljad??? så kommer jag mer än gärna.
Då kommer juh bara du.

Ok nu slutar vi spamma i denna tråd, det finns tre platser kvar till tjejmecket den 14/4 18.00-21.00

1. Cat
2. exiteme
3. Kami69
4.
5.
6.

1. Cat
2. exiteme
3. Kami69
4. Gula faran
5.
6.