Nya R1:an till GTA vice city..

Vet ni om det finns någon sida som har fler skinns till GTA VC. Som har t ex Ducce och Kawasaki eller nåt?

Santo skrev:
Jag har klarat spelet för länge sedan... Det roligaste e sista fighten! De har gjort en kopia av Slutscenen i Scarface :yoparty :yoparty Grymt som fan!!

Du har inte klarat spelet i och med att du har klarat den scenen.
Gjorde det förra veckan och håller fortfarande på och spelar det.
Har klarat 55% av spelet.

Man kan fortfarande köpa ställen och göra andra uppdrag.

Förresten. Kör med Ducati 1000ss på spelet. Jävligt detaljerad och snygg.
Körde med ducati 996 innan.

aaaaah :)

Nu fick jag det att funka!! bytte namn på de gamla filerna i img-tools och adda bara.

FY FAN va snygg R1'an blev helt sanslöst. Nu jäklar ska det moddas, inte mycket 80 tal kvar över det spelet :tungan

När jag ska ändra ljudet i Audio editor får jag bara upp "file acess denied". Vad är fel? :confused:

Mirage skrev:
När jag ska ändra ljudet i Audio editor får jag bara upp "file acess denied". Vad är fel? :confused:

Innan du börjar hålla på med alla dessa filer i GTA-mappen, så högerklicka på mappen och välj egenskaper. Tryck ur skrivskydd, och tjillivipp! :D

Kentamannen skrev:
Innan du börjar hålla på med alla dessa filer i GTA-mappen, så högerklicka på mappen och välj egenskaper. Tryck ur skrivskydd, och tjillivipp! :D

Haha, helt otroligt. Hade faktiskt plockat bort skrivskyddet på just den filen, men tydligen räckte inte det. Nu när jag jag tog bort bort det på hela mappen så funkade det! Stort tack :tummenupp

NSR_Martin skrev:
www.gtasajten.com , tror jag den ska finnas på...

Nope letade lite på sajten men hittade inget.

Ingen som vet om man kan skippa ett mission? spelet hakar upp sig vid en viss del av ett uppdrag, ALLTID! Finns det nåt kommando eller trainer man kan ladda ner för att bli av med uppdraget???

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage