Nya R1:an till GTA vice city..

Vet ni om det finns någon sida som har fler skinns till GTA VC. Som har t ex Ducce och Kawasaki eller nåt?

Santo skrev:
Jag har klarat spelet för länge sedan... Det roligaste e sista fighten! De har gjort en kopia av Slutscenen i Scarface :yoparty :yoparty Grymt som fan!!

Du har inte klarat spelet i och med att du har klarat den scenen.
Gjorde det förra veckan och håller fortfarande på och spelar det.
Har klarat 55% av spelet.

Man kan fortfarande köpa ställen och göra andra uppdrag.

Förresten. Kör med Ducati 1000ss på spelet. Jävligt detaljerad och snygg.
Körde med ducati 996 innan.

aaaaah :)

Nu fick jag det att funka!! bytte namn på de gamla filerna i img-tools och adda bara.

FY FAN va snygg R1'an blev helt sanslöst. Nu jäklar ska det moddas, inte mycket 80 tal kvar över det spelet :tungan

När jag ska ändra ljudet i Audio editor får jag bara upp "file acess denied". Vad är fel? :confused:

Mirage skrev:
När jag ska ändra ljudet i Audio editor får jag bara upp "file acess denied". Vad är fel? :confused:

Innan du börjar hålla på med alla dessa filer i GTA-mappen, så högerklicka på mappen och välj egenskaper. Tryck ur skrivskydd, och tjillivipp! :D

Kentamannen skrev:
Innan du börjar hålla på med alla dessa filer i GTA-mappen, så högerklicka på mappen och välj egenskaper. Tryck ur skrivskydd, och tjillivipp! :D

Haha, helt otroligt. Hade faktiskt plockat bort skrivskyddet på just den filen, men tydligen räckte inte det. Nu när jag jag tog bort bort det på hela mappen så funkade det! Stort tack :tummenupp

NSR_Martin skrev:
www.gtasajten.com , tror jag den ska finnas på...

Nope letade lite på sajten men hittade inget.

Ingen som vet om man kan skippa ett mission? spelet hakar upp sig vid en viss del av ett uppdrag, ALLTID! Finns det nåt kommando eller trainer man kan ladda ner för att bli av med uppdraget???

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back