Okej.
Det var billigt. Om jag hade fått betala för oljan (A747) som jag nu är sponsrad med hade literpriset blivit 44:- Aspen som jag köper hos den lokala järnaffären kostar 850:- för en dunk. Det blir 34 kr litern.![]()
Ja, oljepriset gör en hel del på totalpriset, tänkte nog inte riktigt på det. Det är nog närmare 40 kr ändå. Även om soppan är tre gånger så dyr som för en gathoj så spar man ju en del på däck genom att hojen är lättare med mindre effekt. På en säsong är jag övertygad om att jag sparar pengar och jag vill inte bli emotsagd här.

Kolla med Nordgren om han kan slå Aspen-priset, jag kommer inte ihåg vad han tar men jag ska till att beställa snart också.

Det kommer att bli ett digert 250 RR gäng på KM:t, Pär, Gustav, Teddy, Bonnivart, Fredde, Calle Torsell, sedan fyller vi ut med ett gäng 125r och å Standard 250 som rundningsmärke (kommer säkert kommentarer från Torkel och ett gäng unga talangfulla 125 RR förare)
Nu börjar man längta![]()
Hur många 125Jr föräldrar har licens? Vi borde uppmana dem att köra barnens hojar, kostar ju knappt något (2 KM + Rookie Race) och det kan ju vara kul för både barn och föräldrar. Dessutom går väl 125Jr racen först så föräldrarna inte kan sabba barnens hojar.

Last edited: