Dark_Messenger
Guest
Vad är det för nya spännande knappar man har fått under sitt info?
En våg och en liten grön plupp.
Jag vågar inte trycka.
En våg och en liten grön plupp.
Jag vågar inte trycka.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag experimenterar med ett nytt feedback-system. Gick live lite fort, fick lov att plocka bort. Det är inte färdigt ännu.
Ena knappen var för att kunna skicka MSN-meddelande till SH-användare iallfall (samt lägga till i ens egna kontaktlista)
sounds cool to me![]()
Det är helt enkelt att likt Youtube visa generella åsikten om en annans åsikt.Intressant. Har du lust att utveckla hur det är tänkt att funka?
Det är helt enkelt att likt Youtube visa generella åsikten om en annans åsikt.
Får ett inlägg tillräckligt många negativa feedbacks, så släcks inlägget ner.
Får 1 medlem väldigt många negativa inlägg, kan det vara på tal att exkludera personen ifrån tråden.
Det är helt enkelt att likt Youtube visa generella åsikten om en annans åsikt.
Får 1 medlem väldigt många negativa inlägg, kan det vara på tal att exkludera personen ifrån tråden.
Du förblir medlem på SH...Låter som en bra lösning, värt att prova i alla fall.
Får man några fördelar ifall inslagen bedöms positiva? Nya egna smilies? större avatar?

Om gränsen införs, så ligger gränsen inte på att 2 st ger negativ feedback. Snarare 10 eller fler. Har du 10 eller fler negativt betyg, så får du kanske läsa igenom ditt inlägg igen.Men "meningsmotståndare" kommer ju kunna "censurera" inlägg och det kan ju inte vara rätt...
Även kommunister och sverigedemokrater måste väl kunna skriva inlägg utan att de censureras även om 95% av övriga klickar på knappen för negativ feedback...
Vi kan ju inte ha majoritetsdiktatur som avgör vilka åsikter som får ligga kvar och vilka som skall tas bort.
Obekväma åsikter måste få uttryckas så länge de håller isg väl inom reglerna även om alla andra medlemmar trycker på "negativ feedback-knappen"...
Obekväma åsikter i ett inlägg skall bemötas med inlägg och argument och inte med censur för att många röstat negativt på inläggen.
Det skall väl vara "anmäl inlägg-knappen" som används för att försöka få inlägg borttagna?!
Diskuterar man utan påhopp, och kan förklara sitt motstånd så bör du inte behöva vara rädd för negativ feedback.
Resultatet ackumuleras i en ranking, så att man ser på varje medlem hur deras tidigare inlägg tagits emot.
Hög poäng - Populära inlägg som har uppskattats.
Låg poäng - Raka motsatsen
Skulle kanske kunna fungera!
Ja, men detta betyg skall inte styra vilka inlägg som tas bort eller får ligga kvar. Borttag skall styras av reglerna och inte av om man har en populär åsikt.
Ja, jag har inte gett upp hoppet om mänskligheten än. Vem vet, Du kanske har fel. Eller så jag har fel. Det märker vi snart.Du verkar ha väldigt höga förhoppningar om mänskligheten. Själv tror jag att det kommer gå prestige i feedback-omröstningen i samma sekund som den startas och att feedbacken inte kommer ha något att göra med huruvida man följer reglerna utan snarare styras av den åsikt man uttrycker.
Även en person som har en åsikt som 99.9% inte håller med om måste väl kunna uttrycka denna utan att bli majoritetscensurerad.
Använd "anmälan" för att avgöra vilka inlägg som tas bort.
Feedback-betygen kan väl på sin höjd finnas för att stärka/punktera egot.
Ja, men detta betyg skall inte styra vilka inlägg som tas bort eller får ligga kvar. Borttag skall styras av reglerna och inte av om man har en populär åsikt.
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |