Sundance Kid
Gasar tills det rasar & sen lite till...
Nu är sommarens kit inhandlat!! Är rätt nöjd med både färgmatchning och passform!! Blir till att lacka om hojen nästa vinter också så att den matchar!!
Räjsingpyjamas:
dainese TT-72... mmmmm
Boots:
Sidi Vertigo... goa å snygga...
Hjälm:
Kbc VR-1 Combat grey! Frekc!
Handskar:
Flying Eagle räjsing!! billiga, men fyller förhoppningsviss sin funktion!
Ryggskydd:
Ufo... Ska nog hålla ihop...
Vad tycks???
Räjsingpyjamas:
dainese TT-72... mmmmm
Boots:
Sidi Vertigo... goa å snygga...
Hjälm:
Kbc VR-1 Combat grey! Frekc!
Handskar:
Flying Eagle räjsing!! billiga, men fyller förhoppningsviss sin funktion!
Ryggskydd:
Ufo... Ska nog hålla ihop...
Vad tycks???



