Nya kitet!

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Nu är sommarens kit inhandlat!! Är rätt nöjd med både färgmatchning och passform!! Blir till att lacka om hojen nästa vinter också så att den matchar!! :tummenupp

Räjsingpyjamas:
dainese TT-72... mmmmm

Boots:
Sidi Vertigo... goa å snygga... :banana

Hjälm:
Kbc VR-1 Combat grey! Frekc! :kulspruta

Handskar:
Flying Eagle räjsing!! billiga, men fyller förhoppningsviss sin funktion! :lol

Ryggskydd:
Ufo... Ska nog hålla ihop... :kryckor

Vad tycks???
 

Bifogat

  • hela kitet.jpg
    hela kitet.jpg
    71.5 KB · Visningar: 241
  • kbc vr-1.jpg
    kbc vr-1.jpg
    80.9 KB · Visningar: 138
  • Vertigo.JPG
    Vertigo.JPG
    63.6 KB · Visningar: 115
Grejjerna var då snygga! :tummenupp
Hoppas dom håller lika bra som dom ser ut också! :tuttar
 
:tummenupp Nu kan du inte slå dig ju :D
Nej då, kör lugnt med dina snygga kläder :tummenupp
 
Jag tjackade ett likadant ställ för några veckor sen,sitter och väger betydligt mindre TZ1 jag hade förut:=)
 
Valentinic skrev:
Såg läckert ut! Frågan är hur de sitter? Släng upp en posörbild på dig med full mundering! :banana

Jag har en lite dansfilm med alla grejer på mig.. har dock ingen server att lägga den på... löser du det ska du få se på passform!!! :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top