Nya Kawasakis för nästa år.

Nya Multistradan. V4, 170 hästar, elektronisk fjädring. Det enda du inte får är den önskade lägre vikten men å andra sidan är det ju en Ducce så kilona är ju inte världa lika mycket då ;)
Tack! Jag har faktiskt kikat på den. Specen stämmer perfekt för det jag vill ha, förutom....
Den ser för gubbig/touring ut. :) Med z1000sx kan man iaf lura de oinvigda, kanske till och med mig själv, att det är en riktig sporthoj. Jag låter antagligen fåfäng men jag tycker sporthojar är sjukt nice men jag vill inte betala försäkringspremien.

Tack! Jag har faktiskt kikat på den. Specen stämmer perfekt för det jag vill ha, förutom....
Den ser för gubbig/touring ut. :) Med z1000sx kan man iaf lura de oinvigda, kanske till och med mig själv, att det är en riktig sporthoj. Jag låter antagligen fåfäng men jag tycker sporthojar är sjukt nice men jag vill inte betala försäkringspremien.

Ja, jo, kan hålla med om att utseendet inte är race direkt.

Nej? :va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...