Nya Kawasaki Z1000, 2010

Den videon var väldigt mycket (KTM)...

Tycker nya Z1000 ser väl fet ut. Den förra var betydligt snyggare enligt min åsikt...

Ball juh! Streetfighters ska vara feta. Tycker det är skoj att dom tar i lite grann i designen!

Det största skälet till att nya Z1000 blir en enorm succé är ju helt klart sadeln i ormskinnsimitation.
Kan det bli coolare än så...
:yoparty

Bifogat

• z1000.jpg
    z1000.jpg
    56.8 KB · Visningar: 99
  • z10000.jpg
    z10000.jpg
    55.7 KB · Visningar: 91
hmmm vet inte vad jag ska säga... då jag såg endast bilderna tyckte jag den såg helt knasig ut. kikade filmsnuttarna o då såg den plötsligt ganska nice ut:yoparty behåller nog min gröna vän ett tag till iaf. blir dock spännande att provköra i vår:banana

Man kan ju undra varför de har satt dit dämparbensskydd? I promo-filmen säger de att skydden ger "ökat skydd för dämparbenen", och det är klart att det är så, men vafan! Det är ju ingen cross eller enduro! Jag hade plockat bort benskkydden illa kvickt!

Helt digital instrument suger, ingen växelindikator suger.. växelindikator är väl inget tvång men rolig detalj.

Verkar ju rätt ball annars... ja nu när man sett den på ett filmklipp med.

Får se nästa år!

Vet inte om jag blev så upphetsad :va

Misstänker också att prislappen blir rätt så saftig.
Tror min får bli kvar ytterligare ett år.

Ser ut som en skoter. Varför har de monterat plast på gaffelbenen? Har svårt för fajters i allmänhet men tanken är väl att de ska ge ett lekfullt intryck på gränsen till uppviglig till enhjulsåka. Den där ser bara tung ut och sätter man ner framhjulet hårt rasar väl den där mastodontiska förpiken i backen.

Personligen gillar jag den skarpt! Riktigt fet. Snyggt med fork-covers. Denna slår superduken i design så det blir helt klart en z1k som näst-nästa hoj=)

bara att köpa ett sådant här skinnställ sen är det klart...
dark_knight_motorcycle_suit.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...