Nya katana 3.0

wm1000

Medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
Grå metallic
images.jpg

Hade förväntat mig lite mer av nya katanan,
bakänden ser alldeles för kort ut, varför??
Sen hade ett clipons varit snyggare också.
Nu blev jag besviken....

Låt ikonen Katana vila i frid, en kopia blir bara löjlig, som Hajen 2 typ, kopian känns bara urvattnad.

Ser ut som en 10 år gammal kawa Z, med små kåpor från tanken fram mot lyktan.

OK, det är inte en officiell Suzuki, utan en projekthoj av den Italienska MC-tidningen Motociclismo. Då kan man andas ut igen :hej

OK, det är inte en officiell Suzuki, utan en projekthoj av den Italienska MC-tidningen Motociclismo. Då kan man andas ut igen :hej

Det var synd.

Jag gillar när det kommer nyproduktioner av gamla bilar och motorcyklar, i alla fall när de ser bra ut. Tycker faktiskt Motociclismo gjort ett bra jobb. Ger klart Katana vibbar med en fin modern känsla, enligt mig :tummenupp

Tyckte den var rätt ok, fast könlös, jämfört med originalet (som ju ingen kan påstå är någon skönhet). Av denna får jag lite vibbar från BMW F800s...

f800s.jpg

Originalet var unik när den kom .Kommer fortfarande ihåg när jag först såg en sån på riktigt

Kommer nog inte vara någon större skillnad när den är ute på marknaden, en tidigare konceptbild av hur en modern katana skulle kunna se ut är denna, klart ballare förutom då åbäket till ljuddämpare.

Bifogat

• kat.jpg
    kat.jpg
    68.3 KB · Visningar: 63
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra