Nya Honda CBR 1000RR

Status
Ej öppen för fler svar.
Men sluta med ditt bansnack!
Jag kör skiten ur dig med bakbundna händer!
Hade du varit duktig att köra på bana så hade du väl för fan inte köpt en Honda CB 600:huvet
Läs testet för fan igen! Där står det klart och tydligt att FZ-8 vann testet.
Byt din avatar,,, den kanske imponerar på en 5-åring, inte på mig som har kört sporthoj i 15 år.
Skärp dig nu för fan med ditt bansnack.
annars kommer jag till dig och kör mot dig om registreringsbeviset bara för att förolämpla dig!

Eller så köpte jag en hornet för att det är roligare att köra skiten av såna idioter som dig med den än med mån literklubba.

Länka gärna till tester så vi alla kan få se vilken fantastisk hoj fjoll-8:an är! :)

Byt avatarbild? Nja, jag behåller min så får du byta. Eller nä förresten, behåll du din. :) troll som du kommer knappast i närhet av såna brudar så behåll dem så du inte börjar gråta. :)

Hahaha.
Kan du inte bara skriva om första inlägget o lägga till att du tycker så och sen ta bort resten av dina pinsamma argumentationer.

Norman, låt tråden gå. Jag har skitkul här på jobb, tiden går fort som attan! :D

Eller så köpte jag en hornet för att det är roligare att köra skiten av såna idioter som dig med den än med mån literklubba.

Länka gärna till tester så vi alla kan få se vilken fantastisk hoj fjoll-8:an är! :)

Byt avatarbild? Nja, jag behåller min så får du byta. Eller nä förresten, behåll du din. :) troll som du kommer knappast i närhet av såna brudar så behåll dem så du inte börjar gråta. :)

det är ju hans syrra på bild, och hon är ful.
vadå får jag inte ha min egen åsikt här på forumet ?

Förlåt, Jag är på jobbet just nu.
Har egentligen inte tid att chatta med mopedister.
kul att du är nöjd med moppen!
Det är ju iaf bra att du har ABS! Då kan du inte börna fast den på gräsmattan och skämma ut dig iaf.
Glöm inte att hälla i tvåtaktsolja nästa gång du tankar.

Jag tittade på den nya CBR 1000RR , Den stod i vägen helt enkelt, skulle aldrig köpa en CBR 1000RR för dom är så jävla fula! men däremot så var jag intresserad av att köpa en Honda CB 1000R... en tjejhoj enligt en Victor.
Tycker att Honda har ett jävligt dåligt sortiment helt enkelt, Finns inte en end klockren hoj i programmet,
Sen kommer jag väl snart att få en jävligt kass kommentar som.... smaken är som baken , eller allting är relativt:3freak
Sen svar till Istvan84 som undrar om jag har någonsin kört MC så kan jag säga dig att jag har haft alla jävla hojar i literklassen förutom just CBR 1000RR för att den är som jag sa tidigare= Så jävla FUL!!!!!!
Jag delar garage med Bikeredaktionen:yoparty Så lägg ner skitsnacket om slöast kan vara bäst och köp den som du tycker är snyggast... Dom grabbarna jobbar stenhårt med att ge oss lite kött på benen inför ett hojval!
Undrar om jag ska upp till grabbarna på redaktionen imorgon och ta en kopp kaffe och snacka skit om nya CBR 1000RR:hihi

Eller så är det så att vi i Europa får hit ungefär 1/4 av alla hojar som tillverkas i Japan.
Visst, mycket är scootrar på 50-250cc men det finns också en jäkla massa fräna hojar.

Håller med om att den senaste generationen CBR:er inte riktigt håller måttet utseendemässigt i jämförelse med sina företrädare. CB1000R är i mitt tycken en ganska anskrämlig klump.

Men vad vet jag. Jag kör ju bara hojar men mindre än 500cc eller wobbel-lok på 1,2 liter...:glömdet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP