Nya Honda CBR 1000RR

Status
Ej öppen för fler svar.
Hehe:hihi
Om jag har någon hoj! Om jag skulle ljuga om vilken hoj jag har här på forumet så skulle jag väl inte skriva en Yamaha FZ-8:dummer Då skulle jag väl skriva en Ducati Diavel. Min omgivning vet vad jag har för hoj och vilka hojar jag har haft.
Jag behöver inte bevisa något för en mjölkbonde:lol
Men det är kul att du försvarar ditt märke :3freak
PS. min hoj är ute på annons på blocket:gnissla

"Snart en M1800R", ja jävlar... är det dags att införa åldersgräns på forumet kanske?

Inga påhopp på varandra, håll er till ämnet och var snälla mot varandra. Gäller inte bara Wiskey för kännedom...

Hehe:hihi
Om jag har någon hoj! Om jag skulle ljuga om vilken hoj jag har här på forumet så skulle jag väl inte skriva en Yamaha FZ-8:dummer Då skulle jag väl skriva en Ducati Diavel. Min omgivning vet vad jag har för hoj och vilka hojar jag har haft.
Jag behöver inte bevisa något för en mjölkbonde:lol
Men det är kul att du försvarar ditt märke :3freak
PS. min hoj är ute på annons på blocket:gnissla

Tror att Norman syftade på att en fz-8 inte är någon riktig hoj. Den om något är ju skitful. Och slö. Sen är det en Yamaha också vilket bara gör hela saken värre. Nej usch och fy, en sån skulle jag aldrig vilja ja. Eller jo såklart, om den har 190-bakdäck..

Trådstängning? Verkar väl inte direkt komma fram något vettigt här.

Men du som har en ÄKTA tjejhoj ska väl inte ens yttra dig!
Dom borde stänga av ditt konto istället för den här tråden.
Du har rätt i att det inte kommer fram något vettigt här, för ditt inlägg var den mest ovettiga av dom alla:död

Men du som har en ÄKTA tjejhoj ska väl inte ens yttra dig!
Dom borde stänga av ditt konto istället för den här tråden.
Du har rätt i att det inte kommer fram något vettigt här, för ditt inlägg var den mest ovettiga av dom alla:död

Såklart de borde! De borde stånga av alla som har en egen åsikt, alltså även dig.
Dessutom slår jag vad om att min tjejhoj är snabbare än din fjollhoj runt valfri bana. Du får gärna bevisa mig fel. :)

Dessutom, om du haft varenda literhoj som finns, varför köpa en fjoll-8:a? Vad säger bike om det?!

Last edited:
Det må ju va hänt att CB1000r har färre hästar än sina konkurrenter, men om man jämför fz8 och cb1000r så förstår jag inte varför det är ett problem.

FZ8: 78,1 kw
CB1000R: 93 kw

Jag tittade på den nya CBR 1000RR , Den stod i vägen helt enkelt, skulle aldrig köpa en CBR 1000RR för dom är så jävla fula! men däremot så var jag intresserad av att köpa en Honda CB 1000R... en tjejhoj enligt en Victor.
Tycker att Honda har ett jävligt dåligt sortiment helt enkelt, Finns inte en end klockren hoj i programmet,
Sen kommer jag väl snart att få en jävligt kass kommentar som.... smaken är som baken , eller allting är relativt:3freak
Sen svar till Istvan84 som undrar om jag har någonsin kört MC så kan jag säga dig att jag har haft alla jävla hojar i literklassen förutom just CBR 1000RR för att den är som jag sa tidigare= Så jävla FUL!!!!!!
Jag delar garage med Bikeredaktionen:yoparty Så lägg ner skitsnacket om slöast kan vara bäst och köp den som du tycker är snyggast... Dom grabbarna jobbar stenhårt med att ge oss lite kött på benen inför ett hojval!
Undrar om jag ska upp till grabbarna på redaktionen imorgon och ta en kopp kaffe och snacka skit om nya CBR 1000RR:hihi
Eftersom du fikar med BIKE så kan du ju läsa lite vad deras kollegor tycker om Honda och CBR 1000 RR. Artiklarna gäller visserligen årsmodell 2010 och 2011 men 2012:an är knappast sämre.
P.S. 190 bakdäck är standard... Det känns jätteviktigt att påpeka i sammanhanget D.S. :3freak

http://www.motorcycle-usa.com/114/9...e/2011-Honda-CBR1000RR-Street-Comparison.aspx
http://www.motorcycle-usa.com/114/6850/Motorcycle-Article/2010-Honda-CBR1000RR-Comparison-Track.aspx
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2010-honda-cbr1000rr-cabs-review-89260.html
http://www.motorcycle-usa.com/371/8...e/2010-Honda-CBR1000RR-Long-Term-Wrap-Up.aspx

Det må ju va hänt att CB1000r har färre hästar än sina konkurrenter, men om man jämför fz8 och cb1000r så förstår jag inte varför det är ett problem.

FZ8: 78,1 kw
CB1000R: 93 kw
Du kan inte prata hästar med herr TS, han verkar ju inte ha alla hemma i stallet.
Lika bra att vi översätter kW till bhp

FZ8: 78,1 kW = 106 hk
CB1000R: 93 kW = 126 hk

Men vem är du egentligen? Du har en Honda CB 600 F och du är stolt över den?:dummer
Jag förstår dom som har en CBR 1000 rr, Dom kan vara kaxiga för dom har en brutal hoj! Ful som fan men ändå brutal, Men du som har en EU-moped ska väl bara hålla käften.
Och nej jag brukar inte Fika med Bike-grabbarna, jag delara garage med dom. Och jag vet att Honda CBR 1000RR är en jävligt bra och brutal hoj! Den är bara ful enligt mig.
Och om jag ska köpa en streetfighter i literklassen så tänker jag inte köpa den långsammaste...
Förstår ni min poäng?? Jag köpte den bästa hojen i mellanstreetfighterklassen. FZ-8!
Den vann ju testet:rock:hihi

Men vem är du egentligen? Du har en Honda CB 600 F och du är stolt över den?:dummer
Jag förstår dom som har en CBR 1000 rr, Dom kan vara kaxiga för dom har en brutal hoj! Ful som fan men ändå brutal, Men du som har en EU-moped ska väl bara hålla käften.
Och nej jag brukar inte Fika med Bike-grabbarna, jag delara garage med dom. Och jag vet att Honda CBR 1000RR är en jävligt bra och brutal hoj! Den är bara ful enligt mig.
Och om jag ska köpa en streetfighter i literklassen så tänker jag inte köpa den långsammaste...
Förstår ni min poäng?? Jag köpte den bästa hojen i mellanstreetfighterklassen. FZ-8!
Den vann ju testet:rock:hihi

Du kan se mig som en officiell trollmatare. För jag vägrar tro att du faktiskt är så här dum på riktigt. Annars tycker jag synd om dem i din närvaro.

För det andra har jag inte sagt att jag är stolt över någon hoj över huvudtaget? Dessutom, om jag bara ar en eu-moped och du den "bästa" i mellanregistret har du ju inget att förlora genom att mötas på bana? :)

För det tredje trodde jag att street triple r är den som höjs till skyarna mest i mellanregistret. Har aldrig hört talas om fjoll-8:an som etta någon gång. :)

Ps. Det är faktiskt en CB600FA. A står för Abs. Men det har du säkert läst i bike. :hoppa

Vem är denna mystiska 2hjuldrive?

Jag tycker nya cbr1000 är lite ful, håller med dig.
Men jag tycker ändå du är en idiot som håller på nåjsar med vad andra kör för mc.

Du har lyckats bra med trollandet... Troligen är du inte lika "enkel" på riktigt som du verkar på Sporthoj.com

:tummenupp

Nu fattar jag inte vad tråden egentligen handlar om men verkar ha bytt riktning till CB1000R, vad spelar toppfarten på en nakenhoj för roll när den ändå gör över 200? Det är väl kul i ungefär 5 sekunder ändå.
Det är väl acc:et man vill åt på en street-hoj och där gör den väl ändå inte bort sig. Att den har smalare bakdäck gör den förhoppningsvis lite mer kvickstyrd dessutom.

Om en sporthoj är ful eller inte är väl subjektivt men den är väl formad för funktion först och främst, sen styling.

Men sluta med ditt bansnack!
Jag kör skiten ur dig med bakbundna händer!
Hade du varit duktig att köra på bana så hade du väl för fan inte köpt en Honda CB 600:huvet
Läs testet för fan igen! Där står det klart och tydligt att FZ-8 vann testet.
Byt din avatar,,, den kanske imponerar på en 5-åring, inte på mig som har kört sporthoj i 15 år.
Skärp dig nu för fan med ditt bansnack.
annars kommer jag till dig och kör mot dig om registreringsbeviset bara för att förolämpla dig!

Men sluta med ditt bansnack!
Jag kör skiten ur dig med bakbundna händer!
Hade du varit duktig att köra på bana så hade du väl för fan inte köpt en Honda CB 600:huvet
Läs testet för fan igen! Där står det klart och tydligt att FZ-8 vann testet.
Byt din avatar,,, den kanske imponerar på en 5-åring, inte på mig som har kört sporthoj i 15 år.
Skärp dig nu för fan med ditt bansnack.
annars kommer jag till dig och kör mot dig om registreringsbeviset bara för att förolämpla dig!

Det var underhållande ett tag, men där gick tyvärr trollningen överstyr så det blev för uppenbart. Tråden kan stängas.

jah håller med, trollningen sköts inte proffsigt, det är inte trovärdigt mera.

Vad är det som inte är trovärdigt?
Tror du att jag skojar om något?
Jag började tråden seriöst och sen så fick jag en massa påhåpp bara för att jag sa vad JAG tyckte om vissa modeller!
tydligen så får man inte säga sin åsikt. Då ska ju alla hålla på och tjafsa med sin dumma kommentarer!
Det var inte jag som fick tråden att spåra ur:smasha

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...