Nya hemsidan klar

Väldigt många prylar hit och dit, kan vara lite krångligt att hålla reda på.

Sen är forumet väldigt likt mitt forum www.fiddy.se

Men annars är det ganska stunt.

Som han sa, mycke grejer hit å dit.....men det kanske bara e jag som e lite trångsynt :)

Hemsida?

Ser mer ut som ett rörigt forum utan gränssnitt... men de blir nog bra

Liten text, för snabb scrollning på texten. Viktig info bör vara större än annat och placeras i mitten längst upp. Syftet med sidan bör även framgå tydligt av förstasidan

Alltid kul att läsa stunt och kolla filmer mm men den va nog lite skum den där sidan. Lite svår att få koll på och väldigt lite svensk :rolleyes: Vilka är medlemmar i Cwb sweden :confused: Känns som att sidan är amerikansk med lite svenska bilder på.

Men bara att fixa sidan/kontakter och att sälja stuntprylar förtjänar stor skopa kredit :) Keep up the good work :tummenupp

Last edited:
Härnöante skrev:
Alltid kul att läsa stunt och kolla filmer mm men den va nog lite skum den där sidan. Lite svår att få koll på och väldigt lite svensk :rolleyes: Vilka är medlemmar i Cwb sweden :confused: Känns som att sidan är amerikansk med lite svenska bilder på.

Men bara att fixa sidan/kontakter och att sälja stuntprylar förtjänar stor skopa kredit :) Keep up the good work :tummenupp

Sidan är inte klar, jag hinner inte med allt på en ggn.
Jag har jobb att sköta, en mässa med en massa jobb att göra, en hemsida att bygga, fixa en webshop, fixa alla grejjer som av ngn j***la anledning tar för lång tid att komma hit (borde ha varit här i veckan som varit... denna j***la tullverk vi har...), stuntwars som ev kommer hit, prata med dom från USA på konstiga tider (läs natten) o så ska man hinna leva o stunta själv!!!

Jag jobbar stenhårt på att bli seriös o kunna bygga upp ngt stort här i Sverige/Norden så vi kan ha stora stunttävlingar o få upp ett stort intresse för stuntkörning i Sverige/Norden.
Jag vill kunna sälja dom bästa produkterna för stuntkörning till det lägsta pris som möjligt i Sverige, o hjälpa stuntåkare (från glad amatör till dom bästa proffsen) med dom rätta verktygen.
O få upp intressent hos allmänheten att stuntkörning är intressant o kul att se på.

För att kunna få hit stora stunttävlingar o få sponsorer att ge pengar till denna sport måste man själv ge pengar tillbaka in i sporten.
Stöd dom som sponsrar denna sport o stöd dom som jobbar för att stunt ska bli stort här i Sverige/Norden. Det är det enda sättet att få mer publisitet för stuntåkning.

.../Yoshi

Medlemmar i CLWTRBKR SWE är:
Yoshi (jag :va )
Noll-koll
no_brakes (vfr orre)

Har inte haft tid att lansera min klubb ännu så därav få medlemmar...

.../Yoshi

marcus_136 skrev:
Väldigt många prylar hit och dit, kan vara lite krångligt att hålla reda på.

Sen är forumet väldigt likt mitt forum www.fiddy.se

Men annars är det ganska stunt.

Väldigt likt :hihi

Haru snott min ide´ :fatta!

Jag har inte valt själv utan fått hjälp utefrån... Thank´s Ride This

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Nästan iaf...

Besök o ge mig era omdömmen

www.clearwaterbikersweden.com

.../Yoshi

För mörk, För plottrig startsida, svårt att som ny besökare se var den väsentliga infon ligger. Är det i mitten? Under länkarna? Vilka ÄR ni? Vad är syftet med sidan? Infokanal? Och om så: För vem och VILKEN info? (passivt/interaktivt?)

Går ej att växla mellan Engelsk och Svensk version.

Stavfel här och var ger "vebodkänsla"

Det var väl de 10% av sidan som kan förbättras. Resten var bra!

Dr.Bike skrev:
För mörk, För plottrig startsida, svårt att som ny besökare se var den väsentliga infon ligger. Är det i mitten? Under länkarna? Vilka ÄR ni? Vad är syftet med sidan? Infokanal? Och om så: För vem och VILKEN info? (passivt/interaktivt?)

Går ej att växla mellan Engelsk och Svensk version.

Stavfel här och var ger "vebodkänsla"

Det var väl de 10% av sidan som kan förbättras. Resten var bra!

Stavfel beror på att en amerikan har gjort sidan...
Ska rätta till det :tummenupp
Ska även lära mig att arbeta med att fixa sidan... (inte lät när man icke kan :tungan )

.../Yoshi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...