Nya hemsidan! AlexLind.com

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hej alla SH-kritiker!

Kan Ni inte vara så snälla och kolla in min nya site.

Det finns lite småbuggar, bland annat står det fel datum i början, men det ska korrigeras :gnissla

Så, klicka sig in, give me your opinion, tack! :tummenupp

http://www.alexlind.com/

Men inte lägga upp en ny sida med gamla nyheter! Fy! :)

Annars så har jag inget att klaga på... Jag är mest nyfiken på vad du har för ny hoj, och lite varför man gör en Tuono till racehoj. Har den några egenskaper som gör den bättre på banan än Millen?

Jag vill ha en tshirt!

Varför är det bara bilder från Knudan oavsett vilket album man väljer?

Jag vill ha en tshirt!

Varför är det bara bilder från Knudan oavsett vilket album man väljer?

Hmmm, märkligt!?!? Jag kolla nyss, funkar bra hos mig, vad har du för webläsare??

:D
Men inte lägga upp en ny sida med gamla nyheter! Fy! :)

Annars så har jag inget att klaga på... Jag är mest nyfiken på vad du har för ny hoj, och lite varför man gör en Tuono till racehoj. Har den några egenskaper som gör den bättre på banan än Millen?

Ja, jag vet!! Men jag testar bara, och första nyheten är ny, men står ett gammalt datum :)

Att det blev en Touno var för att det var brist på annat

TACK kompis!

Snyggt Alex :tummenupp

Blir det BoTT nu då :)

DET VET DU!!

Watch out my friend!! :tuttar

Last edited:
Hva skjer:confused: Skal du kjøre BoTT allikevel??? Helv.. da man få tak i en twin - du er skyldig et party i skogen ved Anderstorp:yoparty

Hej igen mitt i semestern!
Nu har jag varit i landet ingenstans och kört racing! Närmare bestämt Finland. Banan heter Kemora och är beläggen 40 mil norr om Åbo. Att ta sig dit är som att resa till jordens ände!

:D

...

Bra Jobbat! Men Vad Haru För Hjääääääääääääääälm???? :d:d:d

En ny! Kommer info om den med :arsele

Hva skjer:confused: Skal du kjøre BoTT allikevel??? Helv.. da man få tak i en twin - du er skyldig et party i skogen ved Anderstorp:yoparty

Ja, om jag är!! Det kommer att brinna om sigge´s loge!! Så het kommer jag vara!!! :) HAHAHAHA!! Kom å kör med oss för fan!:yoparty

Last edited:
En ny! Kommer info om den med :arsele

Ja, om jag är!! Det kommer att brinna om sigge´s loge!! Så het kommer jag vara!!! :) HAHAHAHA!! Kom å kör med oss för fan!:yoparty

Tror du det er mulig å få et wildcard:3freak Ellers får jeg være mek på BoTT-rundene i år:fyllisar Kan jo ikke misse når" the bull" tar hjem de store pokalene:yoparty Avtalen med Aprilia er så bra at jeg ikke har råd til å trekke meg - helv.. jeg vil også ha en twin:gnissla

Tror du det er mulig å få et wildcard:3freak Ellers får jeg være mek på BoTT-rundene i år:fyllisar Kan jo ikke misse når" the bull" tar hjem de store pokalene:yoparty Avtalen med Aprilia er så bra at jeg ikke har råd til å trekke meg - helv.. jeg vil også ha en twin:gnissla

Jobbet är ditt!! :tummenupp
Du för lönen i form av lingon och lager-öl!! WohOO! Ses i Anderstorp då! :D

Jobbet är ditt!! :tummenupp
Du för lönen i form av lingon och lager-öl!! WohOO! Ses i Anderstorp då! :D

Ikke Anderstorp (gamle menn har barn som konfirmeres) - men kommer til å satse på å få med meg Knutstorp og Falken:tummenupp Hva er lingon???? Tyttebær??? Nopp øl og en seng er mer en nok lønn! Kanskje vi stiller med Aprilian i et ERF-løp! Hva skal du kjøre 1098R??? Rc8R?

När hade du förresten tänkt berätta att du ska köra 250 SP i år?

I kväll, på tv:n, eurosport, 20.00 :tummenupp

Ikke Anderstorp (gamle menn har barn som konfirmeres) - men kommer til å satse på å få med meg Knutstorp og Falken:tummenupp Hva er lingon???? Tyttebær??? Nopp øl og en seng er mer en nok lønn! Kanskje vi stiller med Aprilian i et ERF-løp! Hva skal du kjøre 1098R??? Rc8R?

Då är du nu anställd! :) Jag har inget värre än en Factory Mille tyvärr. Men man ska ha roligt, det är huvudsaken, vinna får någon annan göra.. :arsele

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...