Nya hemsidan! AlexLind.com

För att vara petig...

Bilderna till höger har nå vitt runt sig som om bilderna är urklipta från ett vitt ark och sedan lagt dit på den svarta bakgrunden!
(Rensa upp med radergummit i photoshp) (eller dra bort den funktion på
lagret som skapar effekten!)

I topploggan har du skrivit svart text och har en svart bakgrundsfärg...
(kan ju inte läsa det för 5 öre, om man inte har en väldigt ljusstark skärm)

Även första bilden på sidan är lite väl stor, texten kommer ju inte förens längst ner på min skärm. (kör 1280*1024)

Men annars gillar jag den för att den är enkel och inte har massa skrot i onödan! :tummenupp

Snyggt, enkelt, lättläst - bra.

Det jag saknar är en tydlig rubrik om att det är DIN sida. Nu kan man få intrycket att det är reklam för BoTT. Lägg den Bannern längst ner på sidan och en fet ALEXLIND.COM längst upp. Kanske ett par ramar men det får man känna efter lite...

Jag har inget värre än en Factory Mille tyvärr. Men man ska ha roligt, det är huvudsaken, vinna får någon annan göra.. :arsele

Nopp, feil atityde - skal jeg mekke og drikke, skal du vinne:hihi Vi kan jo bruke dine mille-kåper på min 4´er, da har du ca samme ant hk som Dag:tummenupp (PS! Sykkelen hans ble benka til 203 i motoren, dvs ca 190 på bakhjulet!)

Fin sida:tummenupp , men för moraltanter och rödstrumpor. Nej Alex inte en grid girl:tuttar eller en skinkskåra :arsele så långt ögat når, länge sedan jag var inne på en sån här kristen sida :fyllisar

Skitbra!skulle absolut inte kunnat göra det bättre själv min vän,lycka till i bott -09:tummenupp

Nopp, feil atityde - skal jeg mekke og drikke, skal du vinne:hihi Vi kan jo bruke dine mille-kåper på min 4´er, da har du ca samme ant hk som Dag:tummenupp (PS! Sykkelen hans ble benka til 203 i motoren, dvs ca 190 på bakhjulet!)

Va har han gjort med hojen? Fasen, alldeles för mycket hästar.....Kommer ju inte hänga på honom i år :näsblod

MEN HERREGUD!!
Jag har ju varit hög när jag läst dina inlägg!! Nu fattar jag, du har ju för fan beställt en RSV4!!!!!!!!!!! Ge hiiiiiit skiten, klart vi kör endurance, love that bike!!!!

Räcker det med en tältsäng?? hehehe :D

Sidan i helhet ser bra ut, men nytt fönster vid bildvisning, känns lite förlegat

testa lägga in lightbox, gratis & enkelt

http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/

klicka på en av bilderna så ser du vad jag menar :tummenupp

Du har så rätt!!

Nåt jag tänkte på ända sen första början!

Men nu är jag inte ett pro, polarn som fixar programmeringen, men krävs det inte flash för det där? Är inte det knepigt? (läs dyrt) :gnissla

MEN HERREGUD!!
Jag har ju varit hög när jag läst dina inlägg!! Nu fattar jag, du har ju för fan beställt en RSV4!!!!!!!!!!! Ge hiiiiiit skiten, klart vi kör endurance, love that bike!!!!

Räcker det med en tältsäng?? hehehe :D

Teltseng har jeg selv, nopp jeg må ha himmelseng med mekanisk justering og skal vi kjøre ERF får du kjøre 1 times pass og jeg 10 min:tummenupp Gamle folk kan ikke konse for lange pass:D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti