Last edited:
Orka ligga under 9hk under jämna 200 Lägg till lite kubik o fixa 200hk istället.
Dock är den ful enligt utsago från en läckt bild jag inte hittar igen.191 hästar, fem mer newtonmeter och fem kilo lättare....låtar nästan för bra för att vara sant...
Har jag fel känsla när jag tycker det känns som att gixxern kommer se ut mer eller mindre som föregångaren?
Jag inbillar mig nåt liknande fast med ungefär likadant framlyse som 600/750 oså ba helt enkelt lite fulare o jävla mycket större än R1/1000RR.
Dock är den ful enligt utsago från en läckt bild jag inte hittar igen.
Dock var hondan oxå ful, så suzukin är säkert ful i början oxå, likt R1an, men kommer sedan växa på en vartefter den kittas med raceprylar
Jag tycker att det bara har gatt utfor sedan '05 nar dom japanska markena borjade med att dela upp sina kapor i massa delar. Det kanske ger battre prestanda men ser forfarligt ut.
Då får dom inte vara med och leka i Superbike....
Går nog lekande lätt att plocka ut 200 häster i samtliga 1000-kubik rad4or 2009 men då blir tillförlitligheten/livslängden lidande... (eller så klarar man inte ljud/avgasregler eller så blir det för dyrt)
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |