Nya designen

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Loggade precis in på nya SH så jag har inte kollat efter trådar som behandlar just detta ännu, sorry om det finns det.
Sorry också för att jag (som du vet Swedie) är en gnällkärring när det gäller förändringar.

Men:

Sponsorerna kanske kräver det men det är verkligen jättejobbigt med bannergruppen till vänster.

Det är tråkigt att inte OT syns i senaste trådar på huvudsidan.

Forumdesignen är jobbig och rent ut sagt ful (enligt mig)

Sidan har blivit mycket mer segladdad (?)

Huvudsidan är alldeles för "plottrig"

Det är jobbigt att OT-forumet ligger så långt ner på listan (kanske finns en poäng med det)

Det jobbigaste är nog att sidan blir så ihopkrympt med all reklam till vänster och att designen inte riktigt smälter ihop så bra som den gjorde innan.

Tro nu inte att jag skulle kunna göra det bättre själv eller så... ville bara uttrycka min högst personliga åsikt. Andra kanske inte håller med mig men that's life.

//kaZmur

Gött att slippa o se OT, ja blir bara nyfiken
Sidan går snabbt här
Alltid jobbigt med reklam
"Forumdesignen" har jag inte märkt nån skillnad på
Lite plottrig kanske, men inte direkt störande

/ Hannes

* JAG SKA SLUTA CITERA LÅNGA TEXTER *

Ähhh sluta gnäll med dig

Last edited by a moderator:
Hellre reklam på sidan än massa helvetes pop-up´s !!!

Tycker SH har blivit mer "clean" o mindre rörig !

Bättre nu.....

//Anders

Du har inga övertygande grejer om att jag ska ändra.

Jag har vant mig vid designen och att ha banners vid sidan om forumet är bättre än popups och att sidan inte har några banners alls och jag därmed inte får några pengar alls från SH. Är jag Girig tycker du?

OT är flyttad för att den tog för mycket plats på forumet. OT är inte vad forumet handlar om. Om du fann OT mest intressant, så är du på fel sajt antar jag.

Plottrigheten är svår att komma undan. Konstruktiva tips mottages gärna.

Tycker oxå att det blev bra. Känns lite mer strukturerat.
Proffsigare är ordet jag söker.

Swedie skrev:
Banna dom som tycker sidan är plottrig kanske? :hihi

Själv tycker jag det borde vara större text för dom som ser dåligt :rolleyes:

Har understrykningen försvunnit från länkarna eller har de alltid saknats?

Swedie skrev:
Du har inga övertygande grejer om att jag ska ändra.

Jag har vant mig vid designen och att ha banners vid sidan om forumet är bättre än popups och att sidan inte har några banners alls och jag därmed inte får några pengar alls från SH. Är jag Girig tycker du?

OT är flyttad för att den tog för mycket plats på forumet. OT är inte vad forumet handlar om. Om du fann OT mest intressant, så är du på fel sajt antar jag.

Jag HAR inga övertygande grejor att ändra.

Banners ÄR bättre än popups

Du är LITE girig ;)

OT är NÄSTAN lika intressant som MC

Du har rätt jag har fel... som vanligt

Tack för mig..

Jag är INTE på fel sida

Jag skulle gärna se reklamen på höger sida av sidan istället. Annars tycker jag att den e snyggare överlag.

Grinig som bara den! Jäkla fot som jiddrar o pengar som brinner o två hojar som jag inte kan köra. Saknar mc delar! Förjäkligt helt enkelt just nu.

OlleR6 skrev:
Jag skulle gärna se reklamen på höger sida av sidan istället. Annars tycker jag att den e snyggare överlag.
Nej, det vill du inte. :p Jag har testat och det funkar bäst på vänster pga när bilder m.m som är stora finns i trådar så är det enklare att scrolla med banners till vänster.

sandstream71 skrev:
Har understrykningen försvunnit från länkarna eller har de alltid saknats?

Det har jag också reflekterat över. Tillbaks med underlajnade länkar, tack. Bannersarna på vänstersidan diggar jag inte, men jag kan leva med dem om du tjänar pengar på dem, Johnny.

Tycker att bannersarna inte gör något.
Tänker aldrig på dem, och de minskar inte skärmstorleken nämnvärt.
Om man tycker det blir aldeles för smalt kankse man skulle testa att höja upplösningen från 640*480 eller kasta ut 14" och skaffa en 19" istället. :tungan

spaceman skrev:
Tycker att bannersarna inte gör något.
Tänker aldrig på dem, och de minskar inte skärmstorleken nämnvärt.
Om man tycker det blir aldeles för smalt kankse man skulle testa att höja upplösningen från 640*480 eller kasta ut 14" och skaffa en 19" istället. :tungan
Eller köra 1600 x 1200 på en 21" LCD :D

Tycker också det blev sämre med en massa reklam till vänster då man läser forumdelen, ganska så mycket sämre faktiskt :näsblod

Jag får försöka stå ut tills man hittar något bättre, om det nu finns bättre forum för just mc diskussioner(på Svenska)

Swedie skrev:
banners vid sidan om forumet är bättre än popups och att sidan inte har några banners alls

Är det din personliga åsikt alltså ?

Själv gillar jag popups bättre för dessa går att blockera i Mozilla, för ni sitter väl inte med Internet Explorer fortfarande ? :hihi

Det är lite som att jämföra en GSXR 1000 -04 med en CB500 -82

Mitt förslag är att införa fler popups och ta bort alla banners så sporthoj blir som det var när det var som bäst :Bugar

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back