Nya designen

Layouten är trist men fyller sin funktion. Dock så tar det emot att klaga eftersom jag vet att Swedie uppdaterar och gnetar med layouten betydligt oftare än de flesta.

Annonserna ligger bra till vänster. Inga jävla popups bara för att nån tomte använder popupkiller som inte funkar som det ska på alla sidor.

eisbaer skrev:
Layouten är trist men fyller sin funktion. Dock så tar det emot att klaga eftersom jag vet att Swedie uppdaterar och gnetar med layouten betydligt oftare än de flesta.

Annonserna ligger bra till vänster. Inga jävla popups bara för att nån tomte använder popupkiller som inte funkar som det ska på alla sidor.
Det är lätt att säga att något är fult / trist .. whateva... men att själv komma på en design som fungerar. Nja. Så istället för att påpeka, gör en design till SH som fungerar utöver hela sajten och kom sen tillbaka och säga nått.

Swedie skrev:
Det är lätt att säga att något är fult / trist .. whateva... men att själv komma på en design som fungerar. Nja. Så istället för att påpeka, gör en design till SH som fungerar utöver hela sajten och kom sen tillbaka och säga nått.

Jag gjorde det till ditt R1-forum back in the days om du minns... :7peta

eisbaer skrev:
Jag gjorde det till ditt R1-forum back in the days om du minns... :7peta

Hoho, där e jag tydligen fortfarande medlem! :tungan

Det var ju på den tiden när man reggade sig på SH så blev man reggad där. :banana

Jag tycker förövrigt att den nya designen e bra, precis som den andra fast lite bättre. :tungan

Går snabbare också. :tummenupp

Jag tycker designen funkar. Den är enkel, man ser vad som är vad helt enkelt.
På ett forum vill jag hellre ha snabba sidor än "B I N G"©

Jag tycker det är bra, jag ser inte heller någon reklam :) Brandväggen som tar bort den tror jag, för på jobbet är den där.

1. Skaffa Mozilla Firefox
2. Installera AdBlock extension (passa på med Mouse Gestures när du ändå håller på)
3. Aktivera

Voila! Inga popups någonsin mer och inte heller någon reklam. Man väljer själv det man vill se helt enkelt.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back