nya dagar?? svara fort här!!!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
vi har diskuterat om att fortsätta köra onsdagar, träff vid likis på torget men även ha en fast körning till i veckan.. mitt och några anndras förslag var lördag eller söndag.... vi startar direkt med det så fort vi bestämt vilken dag...

söndag innebär risk för bakfylla...

jag tycker lördagar runt lunch är en bra tid

man behöver ju inte supa precis jämt erik :D men lördag kl 12,00-13,00 låter väl som en bra ide

blom skrev:
man behöver ju inte supa precis jämt erik :D men lördag kl 12,00-13,00 låter väl som en bra ide

Lördagar flyger jag vid bra väder... Söndag vid 14tiden låter MYCKET bättre. Eller ännusenare. Många gånger har man varit borta/gort nått en helg men söndag kväll brukar man vara hemma iom det ska jobbas måndag.

Tengil skrev:
Lördagar flyger jag vid bra väder... Söndag vid 14tiden låter MYCKET bättre. Eller ännusenare. Många gånger har man varit borta/gort nått en helg men söndag kväll brukar man vara hemma iom det ska jobbas måndag.
där har vi lite saning oxå... och jag brukar faktiskt supa på fredagar..... det får bli en majoritets omröstning här

Jag lägger nog min röst på söndagar. Vid 14.00-15.00 rycket någon gång. Så har vi garderat upp festandet på fredagar och lördagar...

Är det 18 eller 18.30 som gäller på onsdagar?

Jag måste ju säga Lördagar ,annars kommer jag att misssa allt :(
och det vill jag ju inte :D

blom skrev:
nu blir jag ledsen erik... jag som trodde att vi drack all god sprit tillsammans..

visst är det så numera men det fanns en tid före pbr och eftersom du är äldre har du säkert supit bort mer av skallen än vad jag gjort...

erik skrev:
visst är det så numera men det fanns en tid före pbr och eftersom du är äldre har du säkert supit bort mer av skallen än vad jag gjort...
ja förmodligen så är det väl så... men jag mår bra och har inget att klaga på.. sen så är det väl en förutsätning att vara lite dum i huvudet när man kör hoj..

Söndagar låter ok för mig, men om nu inte Lövis kan så blir det ju lite synd...
Äsch han får väl visa vem som bestämmer där på jobbet och byta dagar eller nåt :D

Jag röstar på lördag.
Så kan man :öl utan att behöva oroa sig för bakfyllekörningar

Ser man till att inte bli dyngrak full kvällen innan går det väl att köra så tidigt som 12:00. Problemet kan ju vara att om man druckit kvällen innan kan man fortfarande vid lunchtid dagen efter åka fast för styronykterhet. Själv dricker jag inte så mycket att det skulle vara ett problem, jag tänker mer på er andra.

Själv röstar jag på lördag, så riskerar inte åkandet att krocka med F1.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back