Nya Café har du den?

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Någon som har nya nummret av Café men Paris Hilton på framsidan? Isf kan någon berätta vad klockan på typ sida 3 heter och va det var för adress till sidan...

Tack på förhand// Score

Score skrev:
Isf kan någon berätta vad klockan på typ sida 3 heter och va det var för adress till sidan...

Fråga McB, är det en snygg klocka med i tidningen lär han inte ens sett Paris Hilton näck precis brevid :näsblod

Har inte tidningen tyvärr, men om du kan fixa en bild så ska jag nog kunna säga vad det är för dinka.

Vad är det här här. Först McB klockarhellreänhojar och nu fler? Vad är det här? "Vi som spelar fickpingis till tickandet av ..." ???

4 inlägg på en timme från samma människa som frågar efter en KLOCKA?!?

Solen skiner på utsidan, fan tur att hojvädret är pågång...

Rossifumi skrev:
Finns ju inga klockor som kan mäta sig med Breitling - när skall folk fatta :kocko :tungan

När ska folk fatta att breitling är peanuts mot Jaeger LeCoultre,Franck Muller, Audermars Piguet, Vacheron Constantin mfl .....

Pirro skrev:
När ska folk fatta att breitling är peanuts mot Jaeger LeCoultre,Franck Muller, Audermars Piguet, Vacheron Constantin mfl .....

Beror ju på vad man är ute efter. Jag kan inte tänka mig någon annan klocka jag hellre vill ha än min Breitling.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti