Nya bilder på hojen!

Den ser verkligen fin ut och kommer säkert gå som ett skott. Men det är lite dråpligt att notera att bortsett motorstyrka är min oansenliga TZ250 anno -94 värre i vartenda avseende: torrkoppling, magnesiumhjul, aluminumtank, kassettväxellåda, bakram och kåpor i kolfiber etc.
 
Nyteknik skrev:
Den ser verkligen fin ut och kommer säkert gå som ett skott. Men det är lite dråpligt att notera att bortsett motorstyrka är min oansenliga TZ250 anno -94 värre i vartenda avseende: torrkoppling, magnesiumhjul, aluminumtank, kassettväxellåda, bakram och kåpor i kolfiber etc.
Det eviga kriget fortgår....
 
Och nu har jag "joinat" the Dark Side...

Fast du ska ha en riktigt fet :tummenupp för putsen på prylarna.
 
Last edited:
Nyteknik skrev:
Den ser verkligen fin ut och kommer säkert gå som ett skott. Men det är lite dråpligt att notera att bortsett motorstyrka är min oansenliga TZ250 anno -94 värre i vartenda avseende: torrkoppling, magnesiumhjul, aluminumtank, kassettväxellåda, bakram och kåpor i kolfiber etc.
App app app, det där är bara för posers utanför Burger King, för det sitter på CBR1000RR.
 
Imponerande. Har du någon uppfattning om hur många kilon du skalat? Har du trimmat den något eller ska du köra den standard?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top