Nya Battlefield 3 till hösten

kom på att jag glömt den...joinade jag med "Kerrangh" är mitt artistnamn i BF3

Jag försöker gå med i Sporthoj.com plutonen på Battlelog, men får bara felmeddelandet att mitt soldatval inte stöds?
Vad gör jag för fel?

Ingen aning, kollade runt lite men ser inga restriktioner någonstans. Vad heter du så kan jag invite:a dig kanske.

Acceptade Kerrangh eller vad du nu hette.

Ingen aning, kollade runt lite men ser inga restriktioner någonstans. Vad heter du så kan jag invite:a dig kanske.

Acceptade Kerrangh eller vad du nu hette.

X-up är min profil sedan länge, men på Battlelog är jag reggad som "Kumrif"........(Kontant Utan Moms Rätt I Fickan) :D

Tog en stund att få till det, men sen fick jag fan en ordentlig bunt headshots på det sätt du beskriver:
Longest Headshot 567 m
:D

Snyggt. Jag lyckades tyvärr inte få till någon. Gubbarna rörde sej alldeles för mycket så det var på sin höjd 1 träff innan dom pinnade iväg igen.

Men en jävla massa spot assist fick jag iaf :D

Ligga på hangarfartyget när man spelar Rush på Kharg Island och bara kasta iväg kulor mot bergen :P

Like'a!

X-up, har du eller ni andra haft nå problem med att logga in på sin battlelog? Står att jag har fel lösenord men det har jag ju. Kommer in på mitt EA-account i allafall. Vore ju roligt å lira med er andra sporthoj'are

Nu har vi, Eyeballers, jobbat upp oss till att vara näst bästa Svenska klanen i Europa. And counting.

Hur gjorde du? En sak som jag förstått är att man kan skjuta på något annat än målet bara för att se att man får höjden rätt, sen plockar man målet på första skottet. Men ser man ens målet på 1900 meter?

Man ser mynningflamma och "spothatten" får rikta in sig mot det. Men det är mycket tur inblandat på det avståndet.
Plockade inte målet på första skottet, kanske 10'e skottet. Vet inte säkert hur "nära" de jag missade var.
Små förflyttningar på siktet ger ju ganska stora utslag på var kulan hamnar. :P

Upp till 1300-1500 ser man gubben ganska bra iaf.

Hur mycket hinner ni spela under ledigheten? För mig rullar det på. Hatar dock att spela själv.

Jag gillar förövrigt statistik. Räknade på skoj ut hur ofta jag är MVP. 17,5 % av alla matcher. Då har jag inte räknat MVP 2 och 3. Men dom har jag inte ens kommit upp i 50 ribbons än. Någon annan med roliga skrytsiffror?

Vilka servers brukar ni andra tanter o farbröder föredra ? Eyeballers e oftast tom när jag ska leka lite ... kör endel på sweklockers osso har jag massa av webhallens servrar som favvo .... webhallen är ofta fulla av småkisson dock, så det blir oftast "lone ranger" där .. men sweklockers får man till riktigt shysst "squad spel" ibland

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT