Nya Battlefield 3 till hösten

nja , min principip är ett par folkbärs som mest när jag har ungarna , dels om det händer nått så vill jag vara klar i kolan åsså blir man så konstigt seg å trött dagen efter å pallar inte umgås med ungarna dom e 6 å 12 så man måste lixom "göra" saker inte bara ligga på soffan å ge dom varsitt papper å några kritor längre :lol

Ni som vill vara med, Ladda hem Teamspeak 3.
Logga sen in på ts.tha.se med lösen free4all.

Sen hittar ni servern genom att söka efter: The Heroic Assaults eller där jag (Bootstrap_FTW) spelar.
Lösen: fulgubbe

Ge fan i att spela nykter där nu bara. Eftersom vi har lösen är den ändå inte rankad (man får inga poäng).

Edit: rätt lösen

Last edited:
Ni som vill vara med, Ladda hem Teamspeak 3.
Logga sen in på ts.tha.se med lösen free4all.

Sen hittar ni servern genom att söka efter: The Heroic Assaults eller där jag (Bootstrap_FTW) spelar.
Lösen: fulgubbe

Ge fan i att spela nykter där nu bara. Eftersom vi har lösen är den ändå inte rankad (man får inga poäng).

Edit: rätt lösen

TS gillar inte lösenordet?

Vi håller på att sparka stjärt!!!

Vågar fler dricka öl och åka på stryk?

Edit: tyvärr passade Origin på att braka ikväll. Vi hade stora problem att få in folk till servern.

Last edited:
MAV är helt jävla cp. Hur fan kan den ta 100 % av livet på en träff. CP jobbig att skjuta ner också och 20 poäng. Höj poängen så folk skjuter ner den eller minska skadan den gör drastiskt.

MAV är helt jävla cp. Hur fan kan den ta 100 % av livet på en träff. CP jobbig att skjuta ner också och 20 poäng. Höj poängen så folk skjuter ner den eller minska skadan den gör drastiskt.

den är ganska svår att döda med ... måste ha fullfart .... å skitlätt å klara sig ifrån , bara kasta sig på backen om man ser den komma farandes :tummenupp

men endel recons har fulländat sin MAV kontroll å e sjukt skickliga å manövrera det lilla aset å leka gräsklippare :hihi

Jag skjuter ner fanskapen med usas12-fragrounds.

Skitpiss Mav:ar. Hahahah jag och yip höll på hur länge som helst på Metro med att skjuta ner dom...

Som mest såg jag 4 stycken uppe samtidigt. INNE I TICKET HALLEN!?

Ja det enda som jag orkar ens försöka med är ju shotgun. Är inte så bra på att sikta hehe :P
Men däremot hittade jag vart dom stod dom asen så det var bara springa dit och sätta headshots eftersom dom inte ser när man kommer hehe.

Har försökt själv att vara den som är störig men som Pisken sa är dom fan inte lätta att finlira med. Lyckades bara ha ihjäl en enda snubbe. Inte värt tiden.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT