Nya Battlefield 3 till hösten

Eh, jag får väl prova att köra på en server utan punkbuster till helgen när jag är hemma, se om det funkar bättre. Skiten hängde sig ju hela tiden i helgen så jag hann inte spela mer än totalt 30min :(

...ok orkar inte läsa, va e grejjen?

Origin, program som krävs för PC, spenderar dagarna med att läsa av alla filer på din komputter och skickar till EA.

En del är lite bittra över att deras ekonomiprogram etc blir scannade.

$900 000 i returer hittils, samt 1.0 i betyg på amazon.com :tungan

Osäker på exakt vad, men tror det var en camo-klädsel (som inte var speciell alls) och några dog tags. Så fick man med en pistol från början som man annars måste unlocka.

Helt värdelöst med andra ord :confused:

SKönt att man inte missade något, började bli orolig att alla andra har vapen osv som man själv inte kan få.

Någon som vet när man får mortar och rödpunktsikte?
Hatar verkligen både 4x siktet och inget sikte alls.

helvete, jag förstår inte ett skit av spelet typ.. är det någon som spelar och ser en gubbe vid namn "sampan86" yra runt, så skjut mig inte, jag försöker bara hitta hem ;(

Fler som kör PS3?

Tog lite tid att vänja sig men det är GRYMT. Finns det någon som är bra på helikopter/jetplan som har lite tips att dela med sig av?

SKönt att man inte missade något, började bli orolig att alla andra har vapen osv som man själv inte kan få.

Någon som vet när man får mortar och rödpunktsikte?
Hatar verkligen både 4x siktet och inget sikte alls.

Mortar får du som support vid kanske 50 000 poäng. Innan kina kulsprutan. Kommer inte ihåg vad jag fick innan.

Sikten får du efter x antal kills med just den bössan.

Fler som kör PS3?

Tog lite tid att vänja sig men det är GRYMT. Finns det någon som är bra på helikopter/jetplan som har lite tips att dela med sig av?

Jag kör också på PS3.

Även jag har problem med flygfarkosterna. Med helikopter har det gått bäst när jag tagit det riktigt lugnt, hovrat runt och skjutit allt som rört sig på marken. Planen lyckas jag inte döda nåt alls med, fattar inte hur det ska gå till :confused:

Level 17 förresten :tummenupp

Jag kör också på PS3.

Även jag har problem med flygfarkosterna. Med helikopter har det gått bäst när jag tagit det riktigt lugnt, hovrat runt och skjutit allt som rört sig på marken. Planen lyckas jag inte döda nåt alls med, fattar inte hur det ska gå till :confused:

Level 17 förresten :tummenupp

Är på level 15 nu, men jag har ett liv IRL också :krama

Jag har rank 3 och är singel :mad:

Inte nu längre! Grattis :tummenupp
xibalba - 6 minutes ago
r4.png

Edit:
Går ju att spionera precis som på fejjan!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman