Nya Battlefield 3 till hösten

Jag har fan svårt att tro min maskin skulle klara BF3 men enligt den där så bör det funka.

Kolla om den säger "minimum" eller "recommended" säger det att du är grön över minimum så betyder det att du i princip kan starta spelet ^^

adda stekktown på origin see you in game <3

Vad gäller spela multiplayer med kompisarna på xbox-->värdelöst. Går inte att joina varandra etc. Är det såhär några veckor till skiter jag nog i spelet; spela med främlingar och inte snacka med varandra är värdelöst. Och spela som lone wolf är ännu sämre...

Vad gäller spela multiplayer med kompisarna på xbox-->värdelöst. Går inte att joina varandra etc. Är det såhär några veckor till skiter jag nog i spelet; spela med främlingar och inte snacka med varandra är värdelöst. Och spela som lone wolf är ännu sämre...

Eller så skaffar du en PC om några veckor...

Inga problem spela ihop m vänner?

Inga problem what so ever. Lirat massor med folk från sporthoj/vänner :)

Ansökte om att gå med i sh's platoon. Ngn som vill köra coop? Spec. heli uppdraget? Vill lära mig flyga :D

Nu ska jag nog ta ett break. Lirat i typ 6 timmar straight nu hehe :tummenupp

dags för lite sömn. Ses/hörs säkert imorn :)

Last edited:
Inga problem what so ever. Lirat massor med folk från sporthoj/vänner :)

Nu ska jag nog ta ett break. Lirat i typ 6 timmar straight nu hehe :tummenupp

dags för lite sömn. Ses/hörs säkert imorn :)

Jag som precis kom hem och tänkte ta en match innan läggdags..

Får gibba lite imorn :)

Nix, inga problemos. Inte för mig iaf. är väl lite buggigt i början med anslutnings och serverproblem men det brukar lösa sig efter de första veckorna.

Finns det nån funktion för att joina samma lag&/squad i efterhand? :va

Jag hamnade i motståndarlaget igår

Jag har hamnat i samma match som kompisar men man måste aktivt välja samma grupp. Att man inte kan joina är nog för det är fullt mest hela tiden. Jag ska nog spela hela kvällen/natten...

Jag måste säga att Dice har lyckats igen... Har inte stött på 1 ändå problem hittills! Fast lite irriterande när man joinar med grupp och inte kommer i samma lag :huvet

Som jag misstänkte så var bf3 ett spel jag var tvungen att växa in lite i..
Det blir roligare och roligare! :)

Allt funkar skitbra för mig, bortsett från lite lagg ibland och det är lite buggigt när man ska gå och hoppa över vissa objekt

Stecktech blev det ut och svira igår eller, var fan är du .. Behöver backup :D

Tråkigt för dom som har problem men så har ju alla spel lite problem i början. När det väl funkar tror jag dom flesta som ger det en ärlig chans kommer att gilla det.
Som Lagom säger så krävs det att man kommer in i det lite. Hittar rätt tempo och börjar lära känna banorna så man iallafall har en någorlunda koll.

CoD kommer nog inte ens i närheten av detta.

Tråkigt för dom som har problem men så har ju alla spel lite problem i början. När det väl funkar tror jag dom flesta som ger det en ärlig chans kommer att gilla det.
Som Lagom säger så krävs det att man kommer in i det lite. Hittar rätt tempo och börjar lära känna banorna så man iallafall har en någorlunda koll.

CoD kommer nog inte ens i närheten av detta.

Cod är ett helt annat spel och jag tycker inte ens man ska jämföra dem..

Jag har ju fel på mitt internet så kan förklara en del, dock läste jag om flera som likt mig blir disconnectad vid banbyte, då funkar alt-enter (window) sen när banan startat alt-enter tillbaka :)

Nu har jag ansökt till plutonen :)
Laddar även ner ny plugin till battlelog och uppdatering till Orgin.
Funkar inte på min stationära som lätt klarar spelet men laddar hem det på min laptop som jag gissar ligger precis under req.

Men men, ska lagga hem uppdateringarna på stationära datorn också för att som det funkar nu...

Mitt nick är samma som jag har här på sh.

K-k ba--e!

Får disconnect så fort jag får poäng.

Flash plugin is blocked or disabled
Battlelog Beta requires Flash. Please enable or unblock it.

Så fan heller!
Battlelog hilvetet

Funkar att spela på in laptop som dock inte klarar av det förmprestandan.
Så nu står stationära datorn och laddar ner spelet på nytt ifall det hände något vid nedladdningen. :4skrika
Funka för i helvete! Då kan man åtmistånde spela imorgon :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...