Nya Aprilia RSV4 bilder

Jo enklast ær ju det men vi vill ha prisuppgift først, ska avgøra om jag ska køra rsv4 eller 1098R.

Om du har møjlighet att ragga upp någon typ av telenr till mig så vore det guld! eller om du helt enkelt kan få nå typ av pris indikering? så kan flera ta del utav det hær.

tack
//BIVVEN

Senast jag hörde av säljaren var att han trodde den skulle hamna på ca 160' för gathojen, men dem hade ännu inte fått några exakta siffror
 
Riktigt het!! Dock för mycket Japan-stil över den med spetsiga kanter överallt.:huvet Men jag sitter inte å dregglar över utseendet, snarare om hur j------grymma prestanda den borde ha!!!:yoparty Mer Aprilia, mer! (Inte större ljud-dämpare då...:arsele )
 
Jo enklast ær ju det men vi vill ha prisuppgift først, ska avgøra om jag ska køra rsv4 eller 1098R.

Om du har møjlighet att ragga upp någon typ av telenr till mig så vore det guld! eller om du helt enkelt kan få nå typ av pris indikering? så kan flera ta del utav det hær.

tack
//BIVVEN

Hoj: 1st K6, 1st 748R & en röd Vette Z06. snart en R6? Och nu 2 Aprilia haha, vissa har gott om kulor!
 
Ja ni detta blir nått att bita i:tummenupp
Snacka om jag vill ha tankar:va
Det är kul att läsa vad alla tycker om stuket på den:D
Anntingen är bakdelen fel:va Eller så är framdelen ful:D
MEN att få gränsla bruden som har det där extra:tuttar
Då skiter man i att bakdelen är lite klen eller frammdelen
är liiite fel:yoparty För hon går som bara den:tummenupp

:D :D :D :D
 
Ja ni detta blir nått att bita i:tummenupp
Snacka om jag vill ha tankar:va
Det är kul att läsa vad alla tycker om stuket på den:D
Anntingen är bakdelen fel:va Eller så är framdelen ful:D
MEN att få gränsla bruden som har det där extra:tuttar
Då skiter man i att bakdelen är lite klen eller frammdelen
är liiite fel:yoparty För hon går som bara den:tummenupp

:D :D :D :D
Jag ska provsitta den jäkeln senare idag.. men jag kan säga att hojen är FANTASTISK... jag är totalt översåld på hojen. Ska göra så gott jag kan att köra en sådan nästa år... :)

Liten snuskbild.... Max hoj? Den är iaf fullsmetad för race/test.
 

Bifogat

  • IMG_6930.jpg
    IMG_6930.jpg
    133 KB · Visningar: 317
Jag ska provsitta den jäkeln senare idag.. men jag kan säga att hojen är FANTASTISK... jag är totalt översåld på hojen. Ska göra så gott jag kan att köra en sådan nästa år... :)

Liten snuskbild.... Max hoj? Den är iaf fullsmetad för race/test.

Ja du! Det blir nått att bita i:yoparty Priset lär nog bli OK! Förmodligen i Aprilias anda:D Det vore kanon om de höll sig i samma prisklass som Jappsen:yoparty Men jag tror att en gatvariant typ som en Factory hammnar på cirka 180.000:- Om de ska få sälja några större mängder mängder:yoparty Vi håller tummarna för min nästa SKA bli en sådan:tuttar

:D :D :D :D
 
Den är fan riktigt jäkla fet... v4-ljudet är ju så jäkla härligt dessutom.
Vill ha begäret är extremt högt..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top