blom skrev:nu bannar jag snart en tre fyra st här
Jaa, visst är det helvete också att vissa jävlar inte kan svära som folk!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:nu bannar jag snart en tre fyra st här
Tycker jag verkligen, folk missköter sig verkligen här!blom skrev:nu bannar jag snart en tre fyra st här
akora skrev:Jag hade ju gärna kommit, men jag fick ju aldrig nummret till nån som jag bad om tidigare i tråden. Men men, hoppas ni hade det trevligt, kommer gärna nästa gång.
Gnäll nu förihelvetes jävlar inte på satans Stefan. Jag har varit i jävla lapphelvetet utan nån förbannad internäthora så jag har för fan inte heller kunnat upptäcka den jävla flytten av er gayiga bögfika. För fan.Mattias650 skrev:Du får väl för f_n dra ut lite bredband i ladan så du kan hålla lite koll på saker å ting!
Det var ju ändå 3 dagar innan som vi bytte datum. SÅ jäkla långsamt modem kan du ju inte ha...
Tack iallafall Rainman och Kjelle med familj för att ni gjorde oss sällskap igår. Mycket trevligt.![]()
Sen kan man ju tycka att 3 PBR:are av 19 medlemmar är lite väl svagt... men så kan det bli ibland.
Vem fikar vi hemma hos nästa gång?
Och här har vi en av dom som borde bannas, inte bara svordommar i inlägget utan även personangrepp!Supermoto skrev:Gnäll nu förihelvetes jävlar inte på satans Stefan. Jag har varit i jävla lapphelvetet utan nån förbannad internäthora så jag har för fan inte heller kunnat upptäcka den jävla flytten av er gayiga bögfika. För fan.
akora skrev:Jag hade ju gärna kommit, men jag fick ju aldrig nummret till nån som jag bad om tidigare i tråden. Men men, hoppas ni hade det trevligt, kommer gärna nästa gång.
Supermoto skrev:Gnäll nu förihelvetes jävlar inte på satans Stefan. Jag har varit i jävla lapphelvetet utan nån förbannad internäthora så jag har för fan inte heller kunnat upptäcka den jävla flytten av er gayiga bögfika. För fan.
han brukar även ha jätte fina grillpartynTERMINATOR skrev:tycker det är lite dåligt med fika hos mattias nu förtiden
blom skrev:han brukar även ha jätte fina grillpartyn![]()
Åh, men det beror på att du inte var medlem när den förra årliga GRILLFESTEN ägde rum hemma hos Mattias.TERMINATOR skrev:har inte sätt röken av vare sig fika eller grillen, knappt mattias själv heller
Kyckling skrev:Åh, men det beror på att du inte var medlem när den förra årliga GRILLFESTEN ägde rum hemma hos Mattias.
Men det brukar inträffa någon gång mellan Juni-Augusti.
Ser vi fram emot även i år.![]()
![]()
Mattias650 skrev:Brukar å brukar...![]()
Men det är väl inte helt otänkbart att vi skulle kunna ordna en grillkväll nån gång.
Fast då måste jag införa vissa dryckesrestriktioner för Tengil-pojken. 14 pavor vin och 150 öl på en kväll är INTE OK. Inte heller att kräkas i rabatten.![]()
En fika i trädgården nån kväll är ju också något vi kan ordna.
JAG TYCKER PRECIS SOM DU!!!!!Tengil skrev:Det var inte jag... Det var min onda tvillingbror "HANTZ" från Tyskland.
Själv så dricker jag på sin höjd folköl (men bara 2,8or) annars blir jag alldeles snurrig och måste lägga mig.
Tengil skrev:Det var inte jag... Det var min onda tvillingbror "HANTZ" från Tyskland.
Själv så dricker jag på sin höjd folköl (men bara 2,8or) annars blir jag alldeles snurrig och måste lägga mig.
Tengil skrev:Det var inte jag... Det var min onda tvillingbror "HANTZ" från Tyskland.
du har ju aldrig tid ialf erik.. man ska få mer tid när man träffar en tik.. så måste det väl varaerik skrev:Bra Mattias, se till att fixa en grillkväll nån helg, passa också på att boka bra väder när du ändå är i farten.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |