Nya aktiviteter - fika 18/2

Jag hade ju gärna kommit, men jag fick ju aldrig nummret till nån som jag bad om tidigare i tråden. Men men, hoppas ni hade det trevligt, kommer gärna nästa gång.

akora skrev:
Jag hade ju gärna kommit, men jag fick ju aldrig nummret till nån som jag bad om tidigare i tråden. Men men, hoppas ni hade det trevligt, kommer gärna nästa gång.

Men men men men men.... du kunde ha ringt oväsenponken och frågat :tuttar

Mattias650 skrev:
Du får väl för f_n dra ut lite bredband i ladan så du kan hålla lite koll på saker å ting!
Det var ju ändå 3 dagar innan som vi bytte datum. SÅ jäkla långsamt modem kan du ju inte ha... :D

Tack iallafall Rainman och Kjelle med familj för att ni gjorde oss sällskap igår. Mycket trevligt. :tummenupp

Sen kan man ju tycka att 3 PBR:are av 19 medlemmar är lite väl svagt... men så kan det bli ibland.

Vem fikar vi hemma hos nästa gång?
Gnäll nu förihelvetes jävlar inte på satans Stefan. Jag har varit i jävla lapphelvetet utan nån förbannad internäthora så jag har för fan inte heller kunnat upptäcka den jävla flytten av er gayiga bögfika. För fan.

Supermoto skrev:
Gnäll nu förihelvetes jävlar inte på satans Stefan. Jag har varit i jävla lapphelvetet utan nån förbannad internäthora så jag har för fan inte heller kunnat upptäcka den jävla flytten av er gayiga bögfika. För fan.
Och här har vi en av dom som borde bannas, inte bara svordommar i inlägget utan även personangrepp! :fatta!

:)

akora skrev:

OK, missade det, sorry. Men adressen stod i tråden. Går alltid att kolla karta i tel.katalogen eller på webben. :tummenupp

Supermoto skrev:

DET VAR VÄL ETT JÄVLA GNÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SISTA GÅNGEN DET VAR FIKA HEMMA HOS MIG.......... :mad:

Det gäller inte Rainman och Kjelle. :tummenupp

Nä, skämt å sido. Jag kan omöjligt sitta och ringa runt till alla 19 PBRare och kolla om ni möjligtvis missat att vi ändrat datumet... Så skärp er nu! :fatta!

För annars var det första och sista gången... :tungan

TERMINATOR skrev:
har inte sätt röken av vare sig fika eller grillen, knappt mattias själv heller
Åh, men det beror på att du inte var medlem när den förra årliga GRILLFESTEN ägde rum hemma hos Mattias.

Men det brukar inträffa någon gång mellan Juni-Augusti.
Ser vi fram emot även i år. :tummenupp :)

Kyckling skrev:
Åh, men det beror på att du inte var medlem när den förra årliga GRILLFESTEN ägde rum hemma hos Mattias.

Men det brukar inträffa någon gång mellan Juni-Augusti.
Ser vi fram emot även i år. :tummenupp :)

Brukar å brukar... :)
Men det är väl inte helt otänkbart att vi skulle kunna ordna en grillkväll nån gång.

Fast då måste jag införa vissa dryckesrestriktioner för Tengil-pojken. 14 pavor vin och 150 öl på en kväll är INTE OK. Inte heller att kräkas i rabatten. :D

En fika i trädgården nån kväll är ju också något vi kan ordna.

Mattias650 skrev:
Brukar å brukar... :)
Men det är väl inte helt otänkbart att vi skulle kunna ordna en grillkväll nån gång.

Fast då måste jag införa vissa dryckesrestriktioner för Tengil-pojken. 14 pavor vin och 150 öl på en kväll är INTE OK. Inte heller att kräkas i rabatten. :D

En fika i trädgården nån kväll är ju också något vi kan ordna.

Det var inte jag... Det var min onda tvillingbror "HANTZ" från Tyskland.
Själv så dricker jag på sin höjd folköl (men bara 2,8or) annars blir jag alldeles snurrig och måste lägga mig.

Tengil skrev:
Själv så dricker jag på sin höjd folköl (men bara 2,8or) annars blir jag alldeles snurrig och måste lägga mig.
JAG TYCKER PRECIS SOM DU!!!!!

Tengil skrev:

Mmmmm, eller hur... :rolleyes: :D

Tengil skrev:
:hihi :hihi :hihi :hihi

Bra Mattias, se till att fixa en grillkväll nån helg, passa också på att boka bra väder när du ändå är i farten.

erik skrev:
Bra Mattias, se till att fixa en grillkväll nån helg, passa också på att boka bra väder när du ändå är i farten.
du har ju aldrig tid ialf erik.. man ska få mer tid när man träffar en tik.. så måste det väl vara :3freak :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon