Nya aktiviteter - fika 18/2

Kommer jag så kommer jag efter 19:00. Finns det något nummer till någon så att man kan få lite vägguidening?

blom skrev:
och vad vad det för jävla idiot som sa det??? tacka vet jag haga han sa att han skulle dricka ännu mer öl och äte ännu mer curry för att bli bättre förare.. han tränar aldrig
Haga!? Den idioten ska man inte lyssna på :fakta
Han var bäst i världen, sen bytte han bort sin Yamaha och se hur det gick efter det... :kocko
Solklart fall av "Skyll dig själv, PUCKO!!!" :D

Det var ju jävligt schysst att byta dag utan att medela mej.
Nu blev ju jag utan semla, miffon.

Kjelle skrev:
Kom igen nu Tengil-pojken. Du är ju gräsänkling i veckorna, så lite tid kan du väl offra på dina klubb-polare?? :7peta

Jag har gått och blivit som Lövis... jobbar bara!
Men det ska bli ändring. Ett par hundra timmar till så.

Jag borde kommit igår och hadde sagt till att jag skulle gå tidigt.
-Idag behöver jag sluta tidigt, inte länre än till 17. (Slutat 15,15)
Men så blev det ju inte...

Vi har problem med våra leverantörer av elkomponenter till maskinerna. Detta har gjort att den maskin jag jobbar med nu blivit en mån försenad.
Kunden hotade med att avbeställa maskinen om den inte levererades xx datum. Så nu ska den flygas till Zambia på måndag.
När vi väl fått alla delar så var det ju en massa elfel och det har tagit ett antal dagars felsökning. Tyvär (bra?) är det så att det bara är jag som kan någe som har med + och - att göra.

Jag behöver dessutom nytt batteri, nya skivor, försäkring, renovera frammgaffeln mm. till sommaren så jag är här istället för att sälga röv på stortorget.

Hoppas ni hadde trevligt igår. Jag kommer nästa gång. :fyllisar

Stefan skrev:
Det var ju jävligt schysst att byta dag utan att medela mej.
Nu blev ju jag utan semla, miffon.

Du får väl för f_n dra ut lite bredband i ladan så du kan hålla lite koll på saker å ting!
Det var ju ändå 3 dagar innan som vi bytte datum. SÅ jäkla långsamt modem kan du ju inte ha... :D

Tack iallafall Rainman och Kjelle med familj för att ni gjorde oss sällskap igår. Mycket trevligt. :tummenupp

Sen kan man ju tycka att 3 PBR:are av 19 medlemmar är lite väl svagt... men så kan det bli ibland.

Vem fikar vi hemma hos nästa gång?

Mattias650 skrev:
...Sen kan man ju tycka att 3 PBR:are av 19 medlemmar är lite väl svagt... men så kan det bli ibland.

Vem fikar vi hemma hos nästa gång?
MEN HA FIKAHELVETET NÅN DAG NÄR JAG INTE JOBBAR PISSKVÄLLSSKIFT DÅ!!! :mad: :fatta!

:D

Kyckling skrev:
MEN HA FIKAHELVETET NÅN DAG NÄR JAG INTE JOBBAR PISSKVÄLLSSKIFT DÅ!!! :mad: :fatta!

:D

Men ta då för helvete och gör det jävla pisshelveteskvällskiftet på någon dag då vi inte fikar, föö faan! :D :7peta

Back